جمعه، خرداد ۱۵، ۱۳۹۴

در حرم و مرقد امامتان یک رینگ بوکس هم درست کنید !

    در حرم و مرقد امامتان یک رینگ بوکس هم درست کنید !

「‫رینگ بوکس‬‎」の画像検索結果

از برکات و کرامات حضرت امام راحل یکی آنست که بازماندگان و میراث خواران او در مراسم و نمایش سالمرگش در کاخی که بجای آرامگاه برای او ساختند  مثل سگ و گربه به جان هم می افتند و پاچه یکدیگر را میگیرند...!؟

شما دیروز و امروز به هر سایت و خبرگزاری وابسته به جمهوری اسلامی نگاه کنید تیتر و بیشتر اخبار در رابطه با درگیری ها و واکنش های بازمانده ها و مرده خواران خمینی بر سر قدرت و مقام و منصب و رانت های پشت پرده میباشد و  مطالبی در زمینه همین اختلافات اساسی و درونی آنها را شاهد هستید و میبینید و میخوانید!

البته این فقط مربوط به امسال نیست و سالهای گذشته هم همینجور بود و دو سه سال گذشته که کم مانده بود حسن نوه همان خمینی را تا میخورد بگیرند و کتک بزنند و از ورود خانواده آن مغفور و مغفول به مرقد جلوگیری بعمل بیاورند !!

علی ایها الحال به حاج انصاری و دیگر دست اندرکاران مجلل تر کردن قبر خمینی پیشنهاد میکنم در یکقسمتی از  آنجا یک رینگ بوکس یا از آن قفس هائی که مبارزین را داخل آن می اندازند تا به قصد کشت یکدیگر را بزنند , بسازند و تعبیه کنند , تا از سال دیگر این مرده خوران میراث ننگین خمینی بتوانند در چارچوب قوانین ورزشی و در درون رینگ همچون کفتار و درندگان  یکدیگر را بدرند و لت و پار کنند تا مراسم و نمایش این سالگرد با شور و هیجان بیشتری برگزار شود و ملت هم یک حالی ببرند...

یکی از هزاران خوبیهای این پیشنهاد اینست که با ساختن این رینگ و چنین کاری از تلفات و صدمه دیدن مردم در صورت بالا گرفتن درگیریهای مافیائی این افراد و مرده خوران جلوگیری بعمل می آید و پیشگیری میشود .

خود دانید , از ما گفتن بود...    

  「‫رینگ بوکس‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: