سه‌شنبه، آذر ۰۴، ۱۳۹۳

حکم اعدام سهیل عربی بخاطر سب النبی و امام نقی !

 حکم اعدام سهیل عربی بخاطر سب النبی و امام نقی !

 

میگویند محمد بن عبدالله پیامبر اسلام , در اوان مبعوث شدنش به پیامبری , هر روز مورد دشنام و تحقیر و ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار میگرفت و مردم از بالای بام بر سرش زباله و نخاله میریختند و او را با سنگ میزدند ...

ولی پیامبر هم در آنزمان و هم پس از به قدرت رسیدن همه آنها را بخشید و هرگز از آنها انتقام نگرفت و کسی را بخاطر توهین یا تمسخر به خودش نکشت و زندانی نکرد !

حتی در زمان حکومت پیامبر و علی و دیگر امامان هم ما موردی نداریم که کسی بخاطر توهین و یا شوخی  با پیامبر به مرگ مجکوم بشود و او را اعدام کنند.

اما اینک با ولایت مقام ولایت فقیه و در دوران حکومت روحانیون مدعی اسلام و در نظام مقدس جمهوری اسلامی که دایه های دلسوزتر از مادر و کاسه های داغ تر از آش شدند , میخواهند جوانی را بخاطر شوخی کردن با نام پیامبر و امام نقی آنهم در دنیای مجازی و شاید برای چارتا  لایک بیشتر ,  بکشند و اعدام کنند !

این کار نه تنها دلیل  بزرگی و اهمیت پیامبر و امام نمیشود بلکه بیشتر  سبب حقارت و نشانگر ضعف و ناتوانی آنها میباشد و میگردد .

چرا که آخوند ها با این عمل نشان میدهد که پیامبر و امامان شان میتوانند بیماران را  شفا بدهند و یا کسانی را از مرگ حتمی برهانند و یا از بلا و مصیبتی جلوگیری کنند ولی آنقدر توان و عرضه ندارند که از پس کسیکه به آنها توهین کرده بر بیایند و از این کارعاجز هستند!!

و همچنین مقام عظمای رهبری , شان و منزلتش از پیامبر و تمام امامان بالاتر است و توهین به او سزایش اعدام است و شیخک تسبیح صادق لاریجانی از پیامبر قوی قدرت تر و قدر شوکت تر است و آخوندک قاضی رازینی از علی شجاع تر و عادل تر هست و میتوانند چنین کاری بکنند .

بنابر این جوانی را به جرم سب النبی و توهین به رهبری و شوخی با امام نقی محکوم به مرگ میکنند و حکم اعدامش را صادر میکنند .

آیا علی خامنه ای و صادق لاریجانی و آخوند رازینی میتوانند مدرکی از خدا و محمد و نقی بیاورند که چنین کاری با درخواست آنها صورت میگیرد و اینها وکالت تام الاختیار از جانب آنها دارند و از نظر حقوقی و قانونی از جانب پیامبر و امام مجاز به صدور چنین احکامی هستند ؟

که اگر چنین باشد باید بر پیامبر و امامی که میتوانند جلوی بلایا بزرگ طبیعی را بگیرند و قادرند پس از مرگ معجزه بکنند و کورها را بینا کنند و در جبهه های جنگ از کشته شدن افراد جلوگیری کنند و بچه ای را در حین سقوط از ساختمان بلندی در هوا بگیرند و سالم بر زمین بگذارند ,

ولی خودشان نتوانند به کسی که به آنها توهین کرده و  یا مورد تمسخر قرار داده حرفی بزنند و مجازاتش کنند و حقش را کف دستش بگذارند  و او را بر زمین گرم بزنند و حالش را بگیرند و در این کار ناتوان هستند و عرضه آنرا ندارند و به آخوندها چنین کاری را سپردند  و به آنها اجازه دادند...

همان بهتر که مسخره شان کنند و باید از ته دل به ریش چنین پیامبران و امامانی خندید ...

                که خدائی جای تمسخر و خنده هم دارد .//

 
 
                  

هیچ نظری موجود نیست: