جمعه، آبان ۲۳، ۱۳۹۳

یک ملت و این همه ...؟!

                                  یک ملت  و این همه ...؟!



هیچ میدانید  که مشکل اصلی مردم جامعه و کشور ما از تنوع فرهنگی و قومیت ها و اختلاف گویش و زبان ها نیست , بلکه در تقسیم بندی ما در طبقات اجتماعی و حضور در جناح های مختلف وگرایشهای جمعی ماست؟!

وآیا این را هم میدانید که در هر حالت و موقعیت و مراسمی به نام های مختلف از ما یاد میشوند و بنابر اقتضای زمانه  دارای صفاتی میشویم و بنابر مصلحت ما را به اشکال مختلفی در میاورند و مینامند ؟

در حال حاضر مردم ایران افرادی هستند که نمیدانند که باید باشند و چه بکنند و چطور باشند و کی هستند ؟

و به مردمی میگویند که هر کاری بکنیدشان دم نمیزنند و اصلا به روی خودشان نمی آورند !

  

و این مردم به چند حالت مختلف از آنها یاد میشود ؛

مردم ایران , مردم غیور و دلاور ایران , مردم همیشه در صحنه و مردم آگاه و فهیم.

مردم ایران : زمانی گفته میشود که آخوندها گندی بالا آوردند و میخواهند آنرا از سر خودشان باز کنند و تقصیرات را به گردن مردم بیاندازند .

مردم غیور و دلاور ایران : این مربوط به زمانی هست که بر اثر گفته های ابلهانه یک آخوند یا سردار و یا فرمانده سپاهی  , از طرف قدرتهای خارجی مورد تهدید به حمله نظامی  شویم و در حالت دفاعی قرار بگیریم  .

مردم همیشه در صحنه : به جماعت نفهمی میگویند که که هنوز احساس میکنند حضورشان در خیابانها به مناسبت راهپیمائی ها و فراخوان ها ضروریست و یا گروهی پوست کلفت خوش خیال که ابلهانه تصور میکنند که شرکت آنها در انتخابات تعیین کننده هست !

مردم آگاه و فهیم : جماعتی که نیاز به فهم و شعورو آگاهی ندارند و همان چیزی که آخوند ها از بالای منبربه آنها میگویند  و یا از بلند گوها و رادیو و تلویزیون نظام میشنوند برایشان کافیست و دیگر جای هیچ حرف و گفتگو ندارد !

 

 ولی زمانیکه تهدید خارجی وجود نداشته باشد و تا انتخابات بعدی چند سال مانده باشد و روز قدس یا ٢٢ بهمن نباشد ناگهان مردم تبدیل میشوند به امت !!

امت مسلمان و امت شهید پرور ...

امت مسلمان : این دسته برخلاف اسمشان لازم نیست که حتما مسلمان مسلمان باشند و نماز بخوانند و جانماز آب بکشند , بلکه این افراد کسانی هستند که یا از توبره جمهوری اسلامی میخورند و سر در آخور آنها دارند و یا چرخ آنها را میگردانند و آفتابه آقا را آب میکنند و کیف آقا زاده ها  را اینور و انور میکشند  , و در کل به جمعیتی گفته میشود که جمهوری اسلامی و ریاست آخوندها را قبول کرده اند .

امت شهید پرور : به کسانی گفته میشود که گوشت دم توپ آخوند ها را پرورش میدهند و وظیفه آنها حفظ جان آخوندهاست و ایمنی و امنیتشان به عهده  آنهاست و باید خودشان را در راه حفظ مصالح نظام و منافع آخوند ها به کشتن بدهند و بازماندگان آنها باید در مواقع مقتضی حافظ خون آنها شوند و برای حفظ ارزشها از پخش فیلمی یا برپائی مراسمی جلوگیری کنند.
 

ولی  تنها زمانیکه میخواهند مردم را خر بکنند و یا برای مسئله ای نیاز به یاری تمام اقشار جامعه باشد , آنوقت همین مردم و امت تبدیل میشوند به ملت یا ملت بزرگ ایران که صددرصد با پخش آهنگ ( ای ایران , ای مرز پر گهر  ) همراه است .

اما چند اصطلاح در مورد اکثریت مردم  است که فقط به معنی و زمان گفتن آن آن اشاره میکنیم ؛

( نکته مهم : توجه داشته باشید که این افراد هم همه شناسنامه و تبعیت کشور ایران را دارند و در ایران زندگی میکنند !)

دشمنان نظام : آندسته از مردم که جمهوری اسلامی را قبول ندارند .

جمعی خودفروخته : گروهی که به جای حرف آخوند ها حقیقت را قبول دارند .

مزدوران و ایادی استکبار جهانی  : به افرادی گفته میشود بر علیه جمهوری اسلامی مینویسند و فیلم میسازند و نقش میکشند و یا با رادیو های خارجی گفتگو میکنند .

فتنه گر : به کسانی گفته میشود که برای احقاق حق خود در خیابانها تظاهرات سکوت و مسالمت آمیز بدون خشونت برگزار میکنند .

جریان انحرافی : به مشتی آدم عقب افتاده بیخبر ازهمه جا که هنوز سنگ احمدی نژاد را بر سینه میزنند و مشائی مغز متفکر آنهاست میگویند که احمقانه تصور میکنند که با یک گل ( کاکتوس) بهار میشود و بهار می اید , که البته این گروه بیشتر سبب انبساط خاطر و سرگرمی میباشند .

خارج نشین ها : عده ای هستند که برای مبارزه کردن با رژیم حتما از ایران فرار کنند و در خارج از ایران فعالیت داشته باشند!

و با اینکه همه آنها ایرانی هستند , اما در اصل ایرانی به کسی میگویند که هنوز نتوانسته خودش را به انور آب برساند و از مرز فرار کند و هنوز در ایران ساکن میباشند  .

      
  

هیچ نظری موجود نیست: