یکشنبه، آبان ۲۵، ۱۳۹۳

تورا بخدا ببینید , وزیر کشور ما ایشان هستند !

        تورا بخدا ببینید , وزیر کشور ما ایشان هستند !



پنداری این رحمانی فضلی وزیر کشور دولت کلیدی روحانی با محمد رضا رحیمی معاون اول دولت منت گزار احمدی نژاد باهم از یک مکتب خانه فارغ التحصیل شدند و در دوران خدمت باهم در یک یغلوی آبگوشت میخوردند , چون هردو در بیربط گفتن و ناقص گذاشتن سخن و از این شاخه به آن شاخه پریدن مانند پیازی می مانند که از وسط نصف کرده باشند.

                    

به سخنان ایشان در آخرین نشست شان با دادستان‌های مراکز استان‌ها در تبریز دقت کنید :

* خوشبختانه با همه مداخلات رسانه‌ای، اقتصادی، جنگ روانی، تهاجمات نظامی و تهدیدات عملی و عینی، کشور ما از موقعیت مطلوب امنیتی برخوردار است !

مداخلات رسانه ای ؟
یعنی دخالت رسانه ها مخل آسایش مردم و بر خلاف امنیت کشور است ؟

*  وی در ادامه رضایت‌مندی مردم، اقتدار حاکمیت و دخالت بیگانگان را سه عنصر مهم و کلیدی در حوزه امنیت کشور نام برد و در بیان اهمیت رضایت‌مندی مردم به عنوان عنصر اول، خاطرنشان کرد: اولین عامل موثر در جلب رضایت مردم در شرایط موجود که با حجم بالای بیکاری، تورم و رکود مواجهیم مسایل اقتصادی است!

خب وقتی بیکاری در بالاترین حد خود و تورم کمر مردم را شکسته و رکود بر کل صنایع کشور سایه انداخته مردم راضی نیستند ,پس امنیتی وجود ندارد پس از کدام  موقعیت مطلوب امنیتی نام بردند و یاد کردند ؟

*  وی خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی نیز با مشکلات متعددی از جمله حاشیه‌نشینی، تعداد بیکاران و زندانیان مواجهیم و این مشکلات در شرایطی است که با تحریم‌های بزرگ، مقابله جهانی و تهدیدات پیرامونی روبه‌رو هستیم.

توجه داشته باشید که ایشان وزیر کشور رئیس جمهوری هستند که چند روز پیش گفت ؛ تحریم ها سلاح زنگ زده و فرسوده ای بیش نیست !

*در حوزه امنیت یعنی دخالت بیگانگان، اظهار داشت: کشور ما در تاریخ انقلاب از این قضیه مصون نبوده و این موضوع هیچ گاه تمامی نخواهد داشت، چرا که استکبار نگاه خود را بر اساس اعتقادات دینی ما تنظیم می‌کند و آنها با این مساله مشکل دارند، لذا اگر امروز یکی از موضوعات حل شود موضوعات دیگری را برای مقابله مطرح خواهند کرد.

اگر نگاه خود را با اعتقادات دینی شما تنظیم میکند که هم نگاه و همنظر با شماست و حتما اعتقادات دینی شما مشکل دارد که با نگاه آنها میتوانند امنیت کشور را بهم بریزند !

*وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در تحولات امروز دنیا جایگاه خوبی دارد!


یا ایشان نمیداند جایگاه یعنی چی و دنیا کجاست ؟

یا در فهم و درک کلمه خوب مشکل دارند ....

 
* اما جوک ترین گفته ایشان :

 رحمانی فضلی گفت: اگرچه مقابله با خرده‌فروشی مواد مخدر کار مهمی است و باید دنبال شود، اما تا زمانی که به بنیان‌های اقتصادی این شبکه ضربه نزنیم این کار جواب نخواهد داد.رحمانی فضلی با بیان این که وزارت کشور در حوزه پیشگیری و برخورد با پدیده اعتیاد برنامه‌های مهمی دارد، گفت: بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان در بسیاری از استان‌ها آغاز شده و تا پایان سال در تهران نیز اقدام بسیار مهمی در این راستا انجام می‌شود.

یعنی این آدم میداند که مبارزه با خرده فروشی جواب نمیدهد ولی اقدامات بسیار مهمی در این راستا انجام میدهند !!!

خداااا .....

و در آخر میزان فهم و شعور ایشان در اعداد و آمار و حساب و کتاب...

*وی افزود: هرچند 98.5 درصد از مردم ایران از نظر آلودگی به اعتیاد، پاک هستند اما باز هم وضعیت فعلی زیبنده جمهوری اسلامی نیست!
وی افزود: هم‌اکنون ارزش مالی چرخش مواد مخدر در ایران سه میلیارد دلار است.


یعنی ١/٥ درصد از مردم ما یک چرخه ملی نه هزار میلیار تومانی در سال دارند ؟

این وزیر کشور ماست , حالا ببینید بقیه آنها چه هستند و چه میگویند ...!

اگر دوست داشتید بیشتر در این فضای سبز بگردید و یک دل سیر بخندید ( بعد به حال خودتان اشک بریزید ) به آدرس فوق بروید :

http://ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=2&id=17565

هیچ نظری موجود نیست: