یکشنبه، آذر ۰۲، ۱۳۹۳

سر نخ های جدید وزیر کشور از اسید پاشی و اسید پاش ها !

سر نخ های جدید وزیر کشور از اسید پاشی و اسید پاش ها !




وزارت کشور که چندی پیش به دو سرنخ مهم ( رنگ مشکی موتور و داشتن اختلالات روحی روانی ) از اسید پاش ها  رسیده  و آنرا در رسانه ها اعلام نموده بود , مدعی شد که سر نخ های جدیدی بدست آورده ولی آن را بخاطر مسائل امنیتی و یا مورد تمسخر قرار گرفتن بروز نمیدهد و فعلا نمیتوانند آنرا اعلام کنند!!

ولی ما خودمان میتوانیم با استفاده و تجربه از سرنخ های قبلی که اعلام کردند این سر نخ های جدید را بدرستی حدس بزنیم و کار وزارت کشور و وزیر محترم کشور را آسان کنیم تا کمترین و کوچکترین دین خود را به وزارت کشور که مسولین آن با جدیت و پشتکار شبانه روزی  در صدد یافتن متهمین میباشند ادا کنیم و هم از زحمات و پیگیریهای مستمر آنها قدردانی کرده باشیم .

این سرنخ های جدید میتواند دراین بیست مورد سرنخ های حدسی  ما باشند:

١- اسید پاش ها احتمالا دونفر بودند .

٢- هر دو اسید پاش لباس بر تن داشتند .

٣- موتور مشکی اسید پاش ها دارای ٢ چرخ بوده است ولی درهنگام تک چرخ زدن بر روی یک چرخ حرکت میکرد .

٤- موتور اسید پاش ها در هنگام پاشیدن اسید روشن بوده است .

٥- ازدو اسید پاش یکی از آنها ها در هنگام بدنیا آمدن بچه بوده و گریه میکرده است .

٦- اسید پاش ها حتما اسید مزبور را از جائی تهیه  کرده بودند.

٧- اسید اسید پاش ها اگر بر پوست انسان پاشیده شود حتما میسوزا ند.

٨ - اسید در صنایع و در باتری اتومبیل کاربرد دارد.

٩-شخص اسید پاش بعد از پاشیدن اسید به راننده موتور گفت : بزن بریم یا برو بریم , که بین علما و دانشمندان در این مورد اخلاف نظر وجود دارد .

١٠- هر دو اسید پاش نماز نمیخواندند و در بسیج مسجد محل هم عضو نبودند .

١١- اسید پاش ها  قصد داشتند برای رد گم کردن بر روی چند مرد هم اسید بپاشند که با هوشیاری برادران و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی این دسیسه شوم آنها خنثی گردید .

١٢ - جرم اسید پاشان قطعی هست و انشاالله و بحول قوه الهی بعد از دستگیری به آنها تفهیم خواهد شد .

١٣- یکی از اسید پاش ها که ترک موتور نشسته بود نفس میکشیده  و به احتمال خیلی قوی زنده بوده است, که برادران متخصص نیروی انتظامی مشغول آزمایش DNA از آسفالت خیابان و گرفتن سی تی اسکن از محل مکان وقوع جرم میباشند.

١٤- یکی از دوربینهای مدار بسته مسیر تردد اسید پاش ها فیلمی گرفته بود که متاسفانه چون از پشت بوده و قیافه آنها ( اسید پاشان ) مشخص نبود به مقر استحفاظی پلیس راهنمائی و رانندگی عودت داده شد.

١٥ - پیکان سفید مزبور یک پیکان به رنگ سفید یخچالی بوده و همین اختلاف سبب گمراهی مامورین ما گشته بود که به یاری امام زمان ماموران ما با جدیت و تلاش خود توانستند بفهمند که آن پیکان سفید یک پیکان سفید یخچالی بوده است .

١٦ - این مساله اسید پاشی دارای سابقه بوده و قبلا نیز چندین بار اسید پاشی وجود داشته و پرونده آنها در نیروی انتظامی موجود است .

١٧ - بنابر تحقیقات دایره تجسس هردو اسید پاش دوره اسید پاشی را در اسرائیل و زیر نظر آریل شارون دیده بودند .

١٨ - برادران قسمت انگشت نگاری نیروی انتظامی اعلام کردند که با انگشت نگاری های دقیق پی بردند که آن دست عوامل خارجی و استکبار جهانی که در کار بوده , بدون شک دست چپ آنها بوده و مطمئنا فقط از دست چپ خودشان برای این فتنه تازه استفاده کردند.

١٩- گوشه سمت راست پلاک موتور اسید پاش ها کمی کج بوده و چند قطره گل و لای نیز در پلاک موتور آنها نیز مشاهده شده است.

٢٠ - و آخرین سرنخ جدید این است که اسید پاش ها همان دونفر هستند که سوار موتور بودند ولی ازتعداد سرنشینان پیکان مشکوک هنوز اطلاعی در دست نیست .
وزیر کشور همچنین فرمودند که در صورت بدست آوردن سر نخ های جدید , فقط مردم را در جریان پیدا کردن سرنخ قرار خواهند داد .     
تیجه گیری اخلاقی و امنیتی : لطفا اسید را در دسترس کودکان وبسیجیان و مراجع عالیقدر و علمای اسلام قرار ندهید.

  

در مورد عکس بالا خواستم فقط خواستم بگویم و نشان بدهم که اسید پاشی های اصفهان ربطی به آر پی جی زدن صدام حسین در جنگ تحمیلی نداشته و ندارد , همین .//

هیچ نظری موجود نیست: