دوشنبه، آبان ۲۶، ۱۳۹۳

متهمان اسید پاشی و دو سر نخ مهم از آنها !

            متهمان اسید پاشی و دو سر نخ مهم از آنها



در حالیکه متهمان سیاسی و مجازی در ایران ظرف  ١٢  الی ٢٤ ساعت توسط برادران انتظامی و امنیتی شناسائی و دستگیر و بازجوئی و شکنجه
و اقرار تلویزیونی و دادگاهی و محاکمه میشوند و به بالای دار میروند...

اما این مطلب با گذشت بیش از یکماه در مورد متهمان اسید پاشی صدق نکرده  و حتما بدجوری دست دشمنان نظام و ایادی استکبار جهانی در کار است که برادران نتوانسته اند آنها را دستگیر کنند به اطلاع عموم مردم و امت حزبالله برسانند ...

اما اصلا ناراحت و نگران نباشید چون برادران نیروی انتظامی و امنیتی دو سرنخ بسیار بزرگ و حیاتی کشف کردند که با این سر نخ ها و یاری امام زمان و امدادهای غیبی و علنی تا چند سال دیگر متهمان دستگیر میشوند و بعد از یک دادگاه غیر علنی به چند سال حبس در مسجد محله شان محکوم میگردند وبه سزای عمل پلیدشان میرسند !



حالا به تازه ترین و دست اول ترین خبری که هم اینک از تنور وزارت کشور در آمده توجه کنید :

[[ در تازه‌ترین اظهارنظرها حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه تا زمانی که به نتیجه قطعی نرسیم باید از "گمانه زنی‌" پرهیز کنیم، به خبرگزاری ایلنا گفته است: "تمام افرادی را که دارای ناراحتی روحی و روانی یا دارای سوابقی بوده‌اند و می‌توانستند در مظان اتهام قرار گیرند، مورد بررسی قرار داده‌اند و همچنین تمام موتورسیکلت‌های مشکی را بررسی و صاحبان آنها را شناسایی کرده‌اند. ]]

دقت فرمودید ؟

ماشالله به این هوش و ذکاوت برادران ...

خدائی اگر امدادهای غیبی و مرحمت آقا امام زمان و فرزانگی رهبر فتانه انقلاب نبود آیا صد سال سیاه میتوانستند بفهمند که تمام افرادی که مبتلا به بیماری های روحی و روانی هستند میتوانند در مظان اتهام قرار بگیرند ؟

حتما باید همینطور باشد , چون هیچ آدم با پدر و مادری که سر سفره ننه و بابایش نان خورده باشد و پدرش با بسم الله نطفه و درخت او را کاشته باشد و خودش خوار و مادر داشته باشد و یک حرامزاده روانی و دیوانه متعصب خر کله نباشد و عقل سالم داشته باشد , از این غلط ها نمیکند و به هر دلیلی اسید بر چهره زن و دختری نمیپاشد و زندگی او را ویران و تباه نمیسازد .

 

اما بعنوان کمک های مردمی و همیاری با نیروهای تر و فرز انتظامی و امنیتی در قالب یک شهروند به این برادران پیشنهاد میکنم که برای شناسائی این افراد روانی و دیوانه به آسایشگاه ها و تیمارستانها نروند , بلکه دورو بر بیت و خانه همین نماینده ولایت فقیه و امام جمعه اصفهان بپرند و آنجا را تحت کنترل و نظارت بگیرند که خیلی زودتر به نتیجه میرسند و در آنها روانی ها و دیوانه هایی را خواهند دید که شاید با معرفی یکی از آنها به جامعه پزشکی و روانشناسی دنیا موفق به  دریافت جایزه علمی سال و یا حتی جایزه نوبل شوند.

و در مورد دیگری که فرموده اند تمام موتور سیکلتهای مشکی را شناسائی کردند !!

نه , تو را به جان مادرتان , تو را به حضرت عباس خودتان بگوئید :

آیا این فکربه مغز بزرگترین نیروهای پلیس نخبه اسکاتلند یارد و یا حتی سازمانهای جاسوسی سیا و موساد  میرسید؟

که بروند تمام موتورهای مشکی را شناسائی کنند بدون آنکه ازفیلم های دوربین های مدار بسته ترافیکی و در سطح شهر در روز اسید پاشی استفاده کنند؟

آیا اقتدار از این بیشتر میخواهید که برادران ما بدون آنکه به اظهارات شاهدان عینی توجه کنند و بدون آنکه از مدارک و شواهد آنها یاری بگیرند و حتی بدون آنکه فیلم دوربینهای خیابان و یا مغازه های اطراف آنرا ببینند , تنها با سرنخ رنگ مشکی موتور تصمیم گرفتند که اسید پاش ها را شناسائی و آنها را دستگیر کنند؟

ماشالله ...هزار ماشالله ...لا حول ولا قوت علی .......فوووووت .....

اما باز بعنوان یک شهروند مسول که وظیفه خودم میدانم که در این مورد با برادران کمال همکاری را کنم به آنها پیشنهاد میدهم که تمام موتورهای شهر اصفهان را شناسائی کنید و در حین بازجوئی یواشکی با سکه یا کلیدی روی رنگ موتور آنها خط بیاندازید و مطمئن شوید که رنگ زیرین آن مشکی نباشد , چون بعضی دیوانه ها و کسانی که ناراحتی روحی و روانی دارند میفهمند که ممکن است از طریق رنگ موتور شناسائی شوند و برای رد گم کنی آنرا رنگ کنند...

و در آخر دو نکته اساسی را به برادران گوشزد میکنم :

یک : برادران بهتر است بجای شناسائی تمامی افرادی که  دارای بیماری روحی روانی هستند , فقط بدنبال آن بیماران روحی و روانی بگردند که سوار موتور میشوند و گواهینامه دارند !

دو  : برادران زحمت کش , شما که همه موتورهای مشکی را شناسائی کردید خوب تمام پیکانهای سفید شهر اصفهان و چند شهر دور و اطراف آن را هم شناسائی کنید , چون بستگان چند تن از کسانی که مورد اسید پاشی قرار گرفتند میگفتند که یک پیکان سفید هم در صحنه ها حضور داشته و آنها را میپائیده است .

(( تذکرمهم به برادران  : اگر دقت داشته باشید بیشتر پیکانهای سفید مربوط به ارگان ها و افراد حکومتی میباشد ...))
خداوند حقوق شما را از بیت المال با این همه زحمت و تلاشی که میکنید و میکشید , از شیر مادرتان به شما حلال تر بفرماید و میتوانید به زن و بچه خود با افتخار بگوئید که نان حلال برای آنها بر سر سفره میبرید و سر خودتان را در میان دوست و آشنا و در و همسایه بالا و بالاتر بگیرید ...

                                    من الله التوفیق
  

هیچ نظری موجود نیست: