سه‌شنبه، آبان ۲۷، ۱۳۹۳

سرطان , دستاورد و میراث شوم جمهوری اسلامی

     سرطان , دستاورد و میراث شوم جمهوری اسلامی



           بخوانید و قضاوت کنید ,

مجید پاشائی آخرین و تنها قربانی بیماری سرطان نبود و نیست .

سال هاست که متخصصان و پزشکان ومحققان از سونامی و خطر فراگیر شدن بیماری مرگبار سرطان میگویند و مینویسند ولی گوش هیچکدام از مسولین و مدیران حکومتی هم بدهکار آن نیست و متاسفانه مردم هم آنرا جدی نمیگیرند !

سال هاست که از آلودگی و سرطانزا بودن ریزگردهای برخاسته از بیابانهای آلوده به مواد شیمیائی در عراق که هر ساله باد به سمت ما می آورد و گرد مرگ را بر همه جا میپاشد مینویسند وهشدار میدهند و  راهکارهای مختلفی برای جلوگیری از آن ارائه میدهند ولی مسولین ما بفکر گنبدهای طلای سامره و نجف و کاظمین هستند و در صدد ساخت نیروگاه های مجانی برای عراقی ها میباشند !

سال هاست که از بی کیفیت بودن بنزین وارداتی و سمی بودن بنزین ساخت داخلی دولت و از آلایندگی بالا و سرطانزا بودن آن مینویسند و میگویند و ارقام و آمار ارائه میکنند ولی مسئولین فقط به فکر گران کردن آن جوری که سبب نارضایتی و اغتشاش مردم نگردد هستند و تلاش میکنند !

 

سال هاست که محققان و پژوهشگران از خطر و سرطانزا بودن پارازیت های ارسالی توسط دستگاه های پارازیت انداز حکومتی گفته اند و نوشته اند و میگویند , ولی مسئولین وجود آنرا کتمان میکنند و برای مبارزه با دیدن فیلمفارسی و بشکن زدن و رقصیدن آنرا برای مبارزه با تهاجم فرهنگی واجب و ضروری میدانند!

سال هاست که دنیا به مسمومیت و آلوده گی و سرطانزا بودن اجناس و تولیدات بی کیفیت و ارزان چین پی بردند و برای ورود آنها تمهیدات و مقررات خاصی در نظر گرفتند و اعمال میکنند (( در کشور ژاپن سه نوع خوراکی که منجر به کشته شدن هشت نفر و سرطانزا بودن قسمتهائی از بدنه دوچرخه  کودکان که با ماده آزبست ساخته شده سبب سختگیری شدید برای ورود محصولات چینی شد )) ولی مسئولین و دولتمردان ما برای اقتصاد مقاومتی حتی مهر و جانماز و تسبیح و سنگ قبر را هم از چین وارد میکنند و به خلق الله بدبخت میچپانند و بر روی ورود سرنگهای آلوده وارد شده از چین سرپوش میگذارند ! 

سال هاست محققان و پژوهشگران از آلوده گی  و سرطانزا بودن سبزیجات و صیفی جات و محصولات زمینهای جنوب تهران که با آب فاضلاب آبیاری میشود , نوشتند و گفتند و هشدار دادند ولی دولتمردان ما هیچ تصمیمی برای آن نگرفتند و در آن باره هیچ تدبیری اتخاذ نکردند و آنرا همچون صد مشکل و معضل دیگر به دست گذشت زمان و محاق فراموشی سپردند .!

   

سال هاست از آلوده گی و سرطانزا بودن برنج های آلوده هندی گفتند و نوشتند و هشدار دادند و مردم نیز از روی فقر و احتیاج بخاطر ارزان بودن آن را استفاده کردند و خوردند ولی مسئولین بخاطر زنده شدن پول نفت فروخته وبلوکه شده بخاطر تحریم ها , چشم و گوش بر این هشدار ها بستند و آنرا وارد کردند !

سال هاست که از خطر و سرطانزا بودن و کودهای شیمیائی  و سموم افا ت نباتی وارد شده توسط دولت میگویند و مینویسند و هشدار میدهند که مصرف ما چندین برابر مصرف اینگونه سموم و کودها در جهان است ولی دولت و رانت خواران وابسته به حکومت بی توجه به آن همچنان آنها را وارد و به کشاورزان و باغداران بیسواد و ناآگاه میفروشند و سودهای کلان میبرند !

سال هاست که کارشناسان و جامعه شناسان از کم بودن بودجه و بی توجهی به بهداشت عمومی و گران بودن هزینه درمانی گفتند و گفتند و گفتند و میگویند ولی مسئولین و نمایندگان ما بفکر کمک به مردم غزه و برادران عفلقی عراقی بودند و کانتینر کانتینر کمک به آنجا ارسال میکنند  !

حال خودتان بگوئید که این سرطان هدیه و دستاورد جمهوری اسلامی به مردم ایران نیست ؟

مجید پاشائی آخرین کشته این دستاورد شوم نبود و نیست برای نجات جان فرزندان خودتان و مجید های دیگر همت و اقدام کنید ...

 

هیچ نظری موجود نیست: