جمعه، آذر ۰۷، ۱۳۹۳

آیا نشناختن مرتضی پاشائی گناهی نابخشودنی است ؟

     آیا نشناختن مرتضی پاشائی گناهی نابخشودنی است ؟


پس از فوت مرحوم پاشائی و در حین مراسم پر حاشیه آن یکی از سایت ها عکس هانیه توسلی را که برای گردش و دیدن خواهرش به یکی از کشورهای اروپائی سفر کرده بود را نشر و پخش کرد و همین عکس ها سبب شد سیل انتقادات و سپس تهمت ها و توهین ها به جانب هانیه توسلی سرازیر شود , چرا ؟

که در زمان مرگ مرحوم پاشائی و مراسم ختم وی  تو چرا به مسافرت رفتی و خوش میگذرانی ؟!

و یا چرا عکس های عشق حال خودت را دسترس قرار دادی و .....؟

البته با کمی دقت در مورد حجاب خانم توسلی در عکسها میتوان به راحتی حدس زد که این قشقرق از کجا نشات گرفته و چه دسته و جناحی بر آتش آن نفت میریختند و میریزند...

                      

و حتی چنان شد که خانم توسلی بعد از نوشتن این پیام که : من مرتضی پاشائی را نمیشناختم مجبور به بستن پیج خود در فیسبوک شد.

تا اینکه نوبت به برادر مرتضی پاشائی بنام مصطفی پاشائی رسید که با نوشته ای زشت و زننده و توهین آمیز در پیج خود در جواب به هانیه توسلی نوشت:

خانم هانیه توسلی که میای تو پیجت مینویسی من مرتضی را نمیشناختم , اینو بدون که مرتضی احتیاجی به شناختن شما نداره چون یه ملت عا شقش هستن , در ضمن لزومی نداشت که با اون سطح فرهنگ و شعورتو به نمایش بزاری ...

این حرف چنان است که پنداری نشناختن مرتضی پاشائی گناهی بزرگ و خطائی نابخشودنی و و جرمی محرز است و چون کسی که اورا نمیشناخته و با صداقت به نشناختنش اعتراف کرده مستوجب توهین و تحقیر این ادبیات زننده میباشد .

مطمئنا این اقدام نسنجیده و کودکانه و ابلهانه به حساب برادر گمنام و بی اسم و رسم مرحوم پاشائی گذاشته میشود ولی یقینا در میان طرفداران مرحوم پاشائی  موجی از تنفر و نارضایتی از وجود چنین برادر نادانی برمیخیزد که بی تردید بر وجهه و محبوبیت آن مرحوم نیز تاثیر میگذارد و صدمه میزند و خواهد زد.

آیا هانیه توسلی باید بابت مسافرت و گردشی که قبل از مرگ پاشائی برنامه ریزی و تدارک دیده شده بود به کسی توضیح و بازخواست پس بدهد ؟

آیا خوش بودن هانیه توسلی در آن سر دنیا در هنگام مراسم ختم  پاشائی گناهی بزرگ است ؟

آیا گفتن اینکه من مرتضی پاشائی را نمیشناختم ( مثل خود من و بسیاری دیگر از مردم و ایرانیان خارج از کشور ) جرم محسوب میشود و خطائی محرز محسوب میگردد ؟

و آیا نشناختن مرحوم پاشائی جوابش آن است که برادرش با چنین کلمات سخیفی با یکی از هنرمندان سابقه دار و قدیمی ( نسبت به مرحوم پاشائی ) اینچنین صحبت و گستاخی و جسارت کند؟

بهتر است تا سواستفاده کنندگان نمک این بلوا را بیشتر نکرده اند و نفت بر آتش آن نریختند برادر مرحوم پاشائی رسما بخاطر این گستاخی و بی ادبی از خانم توسلی عذر خواهی و از ایشان دلجوئی کند .

                   

هیچ نظری موجود نیست: