چهارشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۹۳

یا موسوی وکروبی را آزاد کنید یا احمدی نژاد را محاکمه بکنید

یا موسوی وکروبی را آزاد کنید یا احمدی نژاد را محاکمه بکنید

            

پس از یکسال و اندی از پایان دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد همچنان شاهد افشای تخلفات فاحش و دزدی ها و اختلاس های مدیران وی در جراید و اخبار هستیم!

 ولی تاکنون با وجود این همه تخلف و فساد آشکار ما برخورد دیگری جز دستگیری و دادگاهی کردن معاون اول وی را مشاهده نکردیم .
از آنطرف با ناپدید شدن دو تن از رقیبان او موسوی و کروبی پس از انتخابات سال ٨٨ به بهانه فتنه برانگیزی و بستن تهمت فتنه به آنها به اصطلاح آنها را در حصر خانگی ( که هیچ چیز آن با حصر خانگی همخوانی و هماهنگی ندارد ) کردند و از هرگونه فعالیت بازداشتند !
و با اینکار عملا نیرو و توان افراد یک جناح سیاسی را منفعل نموده و تمام انرژی و ادامه فعالیت های آنان را به آزادی این دو تن گره زده و مشروط کردند ! 
و دولت اعتدال گرای روحانی که از پشتیبانی و طرفداری هواداران حصر شدگان برخوردار بود هم در عمل  نشان داد که یا نمیتواند برای آزادی آن دو کاری بکند و اختیار و قدرتی ندارد و یا نمیخواهد که موقعیت خودشان را با پیگیری این درخواست متزلزل تر کنند!



حال سوال اینجاست که ؛

چرا آن جناح سیاسی منتسب به اصلاح طلبان که هنوز طرفدارانی در جامعه دارند و هنوز تمامی پایگاه های خود را از دست ندادند , با فشار آوردن و استفاده از حساسیت جامعه نسبت به تخلفات و فساد مدیران غاصب پست ریاست جمهوری  , با درخواست برای محاکمه او و پاسخگوئی به انتظارات جامعه در مقابل نتایج کارکردد هشت ساله اش , برای آزادی رهبران خود استفاده نمیکنند و هیچ اقدامی انجام نمیدهند ؟

و چرا حداقل خواستار این نیستند که :
یا موسوی و کروبی را آزاد کنید , یا احمدی نژاد را بخاطر این همه تخلف و فساد آشکار محاکمه کنید ؟!

           

 

هیچ نظری موجود نیست: