سه‌شنبه، آبان ۲۷، ۱۳۹۳

مشکل از شما , راه چاره از ما -٦

                      مشکل از شما , راه چاره از ما  -٦
 



اول پرسش شخص و پاسخ آخوند نقویان را ببینیم :
سوال – پسری شانزده ساله هستم که در هنگام تنهایی دچار گناهانی می شوم . من از پس خودم برنمی آیم . وقتی تنها می شوم از خدا و نظارت او بر کارهایم غافل می شوم . لطف کنید راه کاری به من بدهید .

پاسخ – یکی از دستورات دینی ما این است که برای عموم انسانها تنهایی مضر است . مگر آنجایی که می دانی در تنهایی ، تو بر شیطان غلبه می کنی یعنی به خودت خیلی مطمئن باشی . چطور اگر شما بخواهی نصف شب و در تاریکی از خانه بیرون بروی می ترسی و کسی را همراه خودت می بری ، در تنهایی هم شما باید یک اسلحه با خودت ببری و الا هر جا شیطان ما را تنها گیر بیاورد به ما حمله می کند . در تنهایی اگر شما می توانید بر دشمنان غلبه کنید ، راه را بروید .

منبع : http://link.yamojir.com/sh-link-show.php?id=213

پسر جان آیا مشکل شما با این پاسخ ابلهانه حل شد ؟

این دین اینها ابلهانه میگوید تنهائی مضر است !!
آیا تنها بودن برای هر انسانی نیاز و یک ضرورت نیست ؟
آیا هر کجا که میروی میتوانی آویزان کسی بشوی تا غریزه خودت را سرکوب کنی ؟
آیا شیطانی دیدی که به تو حمله کند , یا خودت با فکر دختر همسایه و غیره یقه شیطان بیچاره را گرفتی ؟
این آخوند ابله میگوید اسلحه , ولی مدل و کالیبر آنرا نگفته !! تازه مگر شکار خرس میخواهی بروی ؟


                                        *******

 
 
مشکل : پسری شانزده ساله هستم که در هنگام تنهایی دچار گناهانی می شوم . من از پس خودم برنمی آیم . وقتی تنها می شوم از خدا و نظارت او بر کارهایم غافل می شوم . لطف کنید راه کاری به من بدهید .
راه چاره : پسر جان اول از همه بدان که این مشکل برای تمام پسرها و انسان هاست و تنها تو نیستی که با حساسیت بروی این نکته معذب شدی و تلقین مزخرفات مذهبی در مورد گناه بودن آن هم بیشتر دلت را آشوب میکند .
پس بدان اگر این کار گناه بود خدا آلت جرمی به تو نمیداد که با آن گناه کنی , پس این مزخرفات را بریز دور و خوب گوش کن :

١-  سعی کن که این رفتار خودت را کنترل کنی.

٢- در صورت انجام این کار هم , باید آنرا تخلیه بار اضافه تصور کنی و بدانی که اگر تو در بیداری چنین کاری نکنی , بدن تو بصورت اتوماتیک در خواب چنین تخلیه ای را انجام میدهد.

(( که در اینصورت اگر اتاقی برای خودت داشته باشی که هیچ , ولی اگر در جمع میخوابی که صبح کلی دردسر داری و زجر میکشی ...  ))

٣- هرگز بعد از انجام این کار بخودت فشار نیاور و احساس گناه نکن بلکه از خالی شدن بار اضافه احساس رضایت کن.

٤- ورزش بسیار به تو کمک میکند زیرا با ورزش درصد بالائی از این نیروی ذخیره و بار اضافه استفاده و سوخته میشود و بدن خسته نیز توان این کار را حتی در تنهائی مطلق را هم ندارد .

٥- در بهترین سنین زندگی خود هستی و تمام دنیا برای تو رنگی و زیباست و در همین سنین هست که پی میبری به جنس مخالف نیاز داری , پس بدنبال جفتی برای خودت باش تا نیازهای عاطفی که منشا چنین مشکلی برایت شده را برطرف کنی

(( منظورم این نیست که بر روی دختر مردم بپری...! نه با یک دوستی ساده بسیاری از غلیان های احساسی و عاطفی تو فروکش میکند , حتی با نگاه و یا نوشتن یک نامه ... ))

٦ - چون این کشش و خواسته در تو غریزی هست و دست خودت نیست , بهتر است با پسرهای فامیل و دوستانت بیشتر بر بخوری تا راه چاره ای پولکی برای این مشکل تا زمان ازدواج خودت پیدا کنی .

٧- صدردصد کتابهایی (( اصلا خواندن کتابهای مذهبی و دینی را به تو پیشنهاد نمیکنم چون نه تنها باری از دوشت بر نمیدارد بلکه جانت را هم میگیرند )) علمی و مفید و ساده در مورد نحوه آمیزش های جنسی و راه و روش آن بدست بیاور بخوان ( یا در نت ) تا اطلاعات کافی را از زیر و بم و و بالا و پایین آن بدست بیاوری و مخصوصا در مورد بیماریهای حاصل از آمیزش نادرست و ایدز و راهکارهای پیشگیری و مبارزه با آن پیدا کن و بخوان تا نحوه سرایت آن را بدانی و ذهنت نسبت به آن روشن باشد .

پسر جان باز هم میگویم که اول از همه به فکر ورزش کردن باش که بسیار موثر و کارساز است تا این نیروی اضافه تو صرف ساختن بدنت شود و از تجمع بار اضافی جلوگیری کند و بعد از آن با یک نکته که اگر خودت اینکار را بصورت دستی انجام ندهی و تخلیه نشوی  , بدن تو بصورت خودکار این کار را در خواب انجام میدهد و تخلیه میکند , پس اینکار در هر دو صورت انجام پذیر است و باید صورت بگیرد خودت را راحت کن و دیگر هیچ عذاب وجدانی گریبانگیر تو نیست.

 پس افراط نکن و ورزش را از یاد نبر و به حرف این آخوند های احمق هم گوش نکن , موفق باشی   


   

هیچ نظری موجود نیست: