دوشنبه، آذر ۰۴، ۱۳۹۲

نام این خانم نماینده ٥٥٠ میلیون تومانی چیست و نماینده کجاست ؟

نام این خانم نماینده ٥٥٠ میلیون تومانی چیست و نماینده کجاست ؟



کسی از این نماینده مجلس نمیپرسد که تو چقدر حقوق میگیری که فقط  ٥٥٠ میلیون تومان دلار و پول و طلا در گاوصندوق خانه ات داشتی؟

هیچ برای شما عجیب نیست که این نماینده این مبلغ را ( که مشتی از خروارمیباشد  چرا که اکثرا مشغول زمینخواری و ده خواری میباشند و با هم در این زمینه رقابت دارند و نقدینه ها را تبدیل به زمین میکنند )  از کجا آورده که بیخیال آنرا درون خانه و گاوصندوق نگهداری کندو دزد ببرد  ؟

 [[ به گزارش قدس آنلاین به نقل ازجام جم، مهر امسال زنی که نماینده یکی از شهرستان ها در مجلس بود، همراه وکیل خود با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، از سرقت اموال خانه اش از جمله مقادیری دلار و طلا به ارزش 550 میلیون تومان در طبقه اول یک مجتمع در غرب تهران، خبر داد.]]


      


تقریبا با حقوق دومیلیونی نمایندگان مفتخور مجلس اسلامی ,

اگر این نماینده تمام حقوق خودش را پس انداز کرده باشد و حتی تومانی هم خرج نکرده باشد , از عمر ٤٨ ماهه نمایندگی خودش میتواند ٩٦ میلیون تومان پس انداز کند , نه ....؟

ماهی ٥ میلیون تومان هم که بگیرد و همه را پس انداز کند هم میشود ٢٤٠ میلیون تومان که باز هم نصف مبلغ و موجودی گاو صندوق خانه ایشان میباشد !!

این تازه یکی از لچک بسران و گمنامان و رده پنجی و عودتی های مجلس بوده ......

پس ببینید آنها که با برخی  از مصوبه ها و طرح های مجلس  مخالفت میکنند خشتک جر میدهند و فحش ناموسی میدهند و اسلحه میکشند......

در گاو صندوق های زیر زمین خانه مادرشان و یا در گاوصندوق های پنهان شده در گوشه طویله خانه پدری دردهاتشان , چقدر دلار وسکه و چک پول پنهان کرده اند ؟ 

                 
                    
 

هیچ نظری موجود نیست: