پنجشنبه، آبان ۱۶، ۱۳۹۲

ملت قاتلان فرزند خود را میبخشند ودولت قاچاقچیان خرده پا را اعدام میکند

ملت قاتلان فرزند خود را میبخشند ودولت قاچاقچیان خرده پا را اعدام میکند


در این هفته شاهد چند مورد از بخشش و بزرگواری اولیای دم در پای چوبه دار نسبت به  محکومین و اعدامی ها بودیم.

 و امروز نیز دو مورد دیگر مژده  بازگشت این خصلت پسندیده به قلبهای مردم را داده و میدهد و همچنین این حرکت نشانگر بالا رفتن سطح آگاهی مردم در مورد نیازجامعه  امروزی ما به گذشت و بخشایش نسبت به یکدیگر میباشد.
[[  رضایت خانواده مقتول اراکی در پای چوبه دار    ]] 
و...... 
[[  نجات قاتل از اعدام در میاندوآب   ]]

اما تصور میشود که دولت و قوه قضائیه رفتاری  متفاوت در پیش گرفتند و بر خلق و خوی ناپسند آنها سبعیت و درندگی هم افزوده شده , چرا که روزی نیست که در رسانه ها خبراعدام چند تن را تنها به جرم قاچاق و حمل مواد مخدر که هدیه بی لیاقتی و فساد همین دولت ها و دولتمردان بی کفایت در ایجاد فقر و بیکاری در مردم بالاخص دراقشار کم درآمد و ضعیف  است , را نبینیم و نخوانیم .

[[ اعدام 5 قاچاقچی موادمخدر در کرمان   ]] ( عصر امروز )

هرچند که این اعدام ها در راستای تضعیف و یا تقویت باند ها و گروه های بزرگ قاچاق مواد مخدر تحت نظارت و سرپرستی خودشان میباشد و بیشتر یک بازی کثیف برای کنترل افراد همان گروه ها و توازن افراد آنهاست و یا برای کم کردن دست های مستقل و بی پشت در این تجارت سود آور میباشد.

        

فقط ما در این مانده ایم که :

دم خروس نگرانی رهبر انقلاب در مورد رشد منفی جمعیت کشور را باور کنیم؟

یا قسم حضرت عباس سکوت در مقابل این نسل کشی به بهانه قاچاق مواد مخدر توسط معتمدین و منصوبان گوش بفرمان ولایت فقیهی ایشان را ؟ 

آیا ایشان این اخبار را در مورد کشتار(  در قالب اعدام  )  افرادی با میانگین سنی ٢٠ و ٣٠ که بارورترین رده سنی برای تولید مثل و ساختن افراد جمعیت مورد
نظر ایشان هست را در جراید میبینند و میخوانند و سکوت میکنند ؟

و اگر میبینند و میخوانند و چرا از کمبود جمعیت و ظرفیت کشور و آینده ابراز نگرانی میکنند و به چاکران بله قربان گوی  خودشان خطرات آنراگوشزد میکنند ؟

و اگر ایشان ازمقدار هزینه و مبلغ برای ایجاد شغل برای یک فرد و تفاوت فاحش هزینه آن نسبت به هزینه های دولت برای یک هر نوزاد تا رسیدن او به سن ٢٠ و ٣٠ سالگی بخوبی آگاه و مطلع هستند آنرا به رییس قوه قضاییه تحت امر خودشان هم گوشزد بکنند تا بدانند که هزینه اعدام یک شخص ٢٥ ساله برای کشور از هزینه ١٥ سال نگهداری اودر زندان بیشتر است .//

       

هیچ نظری موجود نیست: