شنبه، آذر ۰۹، ۱۳۹۲

راه حلی برای بازگرداندن اموال سرقتی دولت نهم و دهم

راه حلی برای بازگرداندن اموال سرقتی دولت نهم و دهم

به حول قوه الهی و ماشالله هزار ماشالله , هر روز ابعاد بیشتری از خدمت و سرقت اموال دولتی و ملتی و مردمی و نقدی و جنسی دولت خدمتگزار امام زمان به ریاست دکتر داش محمود احمدی نژاد پدیدار و کشف میشود.

امروز نیز خبر ناپدید شدن جواهرات اهدائی به ریاست جمهوری هم به لیست بلند بالای دیگر موارد اضافه شد .!



و این فقط نوک برامده از کوه یخ دزدی ها و خدمتگزاری پاک ترین دولت جمهوری اسلامی میباشد زیرا بیشتراین دزدی ها و کف رفتن ها  را بعلت , خمس و زکات گرفتن قسمتی از این اموال توسط برخی مراجع و بسیاری از آیات عظام تحت لوای کمک های دولتی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به صلاح نیست که حاشا شود و برملاء گردد  !

با اینکه میتوان از این سوژه برای سرگرم کردن مردم و گاهی اوقات برای انحراف اذهان عمومی از مسائل مهمتر و یا تحت پوشش قرار دادن اخباری که به صلاح نظام نیست و مردم نباید از آن باخبر شوند , استفاده های بسیاری کرد و مستفیض شد.....

ولی یک راه حل بسیار خوب و کار آمد و کم هزینه و فوری  برای پس گرفتن این اموال دولتی و مردمی و بیت المالی از داش محمود و خدم و حشم او وجود دارد.

 و آن اینست که :

از مقام ولایت فقیه عظمای رهبری بخواهند که گوش داش محمود را بگیرد و به او یادآوری کند و بگوید : 

    

که منظور ایشان از نزدیک بودن نظرشان به نظر او از نقطه نظر دزدی و سرقت از اموال نقدی و غیر نقدی و دزدی از بودجه مملکت و پول نفت و .......نبوده!

 و به نظر ایشان خدمت به امام زمان با پول دزدی اصلا کار خوبی نیست و از لحاظ شرعی نیز جایز نمیباشد و همسران امام زمان جواهر دزدی نمیخواهند و به خود نمی آویزند و اصلا امام زمان نیازی به کمک نقدی و کمک های مردمی ندارد چرا که بودجه طرح ظهور در دیوان مالی درگاه الهی بتصویب رسیده و به تائید حضرت حق هم رسیده است .

و باز هم باید از مقام فرزانه عظمای رهبری بخواهند که داش محمود را به بیت دعوت کند و مثل بچه آدم سرجایش بنشاند و با درایتی که در ذات ایشان میباشد و با عطوفت اسلامی که در وجودشان فوران میکند به داش محمود حالی بکنند و در کله او فرو کند و بگویند که :

من از باقیمانده و تتمه آبرو و جسم علیل خودم برای تشکیل دولت دهم مایه گذاشتم واز نفوذ و قدرت خودم سواستفاده نمودم و در کاری که بمن ربطی نداشت دخالت کردم تا تو برای بار دوم رئیس جمهور شدی ....... 

لذا مردانگی نیست و درست نمیباشد که با این کارها آن تتمه آبروی ولایت فقیه را بر باد بدهد و با حرص و جوش دادن مقام رهبری با این خبرها سبب علیلتر شدن بیشتر این جسم علیل ضمانت گذاشته شده شود تا خدای نکرده باعث دق مرگ شدن ایشان از این بی آبروئی گردد.

و بهتر است که تا آن روی مقام معظم رهبری در نیامده ,  با زبان خوش هرچه زودتر مثل بچه آدم برود و هر چه را که دزدیده و دزدیدند را سر جایش بگذارند
و پس بدهند......



وگرنه مثل سابق که یکبار پرروئی کرده بود و زنش را به او حرام کردند , 

اینبار زندگی را بر او حرام و دنیا را از لوث وجودش پاک و حلال خواهند کرد . 

بنظر من این بهترین و کم هزینه ترین و آبرومندانه ترین راهکار برای لاپوشانی و رفع این افتضاح میباشد.

 وگرنه خود دانید واین شما و این هم  داش محمود  .....  

        

هیچ نظری موجود نیست: