چهارشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۹۲

مراسم های کاذب و من درآوردی عاشورا

مراسم های کاذب و من درآوردی عاشورا

این عکس ها را میبریم و به صد تا  آدم عاقل و فهمیده نشون میدیم :
 
         
 
تو بگو : این عزاداری هست   و   من میگم : خود آزاری هست
 
تو بگو : دیانت هست         و          من میگم : جهالت هست ،
 
 
 
تو بگو : زیارت هست          و        من میگم : جنایت هست ،
 
تو بگو : صواب هست         و      من میگم : خود گناه هست ،
 
       
 
 تو بگو :مذهب وخدا پرستی   و
                            
                               من میگم : شرک و کفر پرستی ،
 
تو بگو: برای عقیده هست      و

                             من میگم : بخدا برای تظاهر هست ،
 
 
 
 
تو بگو : برای توسل هست     و

                                 من میگم : دستمایه تمسخرهست ،
 
تو بگو : در راه خدا هست     و

                                من میگم : خدا اصلا قبول نداره .....
 
        
 
 
بعد ببینیم که آنها چه میگویند....
 
 
 تو خری ، یا من ؟
  
           تو نفهمی ، یا من ؟
 
                          تو مسلمانی ، یا من ؟
 
                                              تو در جهنمی ، یا من ؟ 
 
 
 
آقایون مطمئن باشید که :

خدا این سر و شکل و قیافه ها رو ببینه ....
 
 در جهنم رو میبنده...

وشماها رو با این سر شکل

به جهنم هم نمیفرسته و راه نمیده  ،
 
چه برسه به بهشت........................ !! 
 
  
                               
 
 
               
 
 
       

هیچ نظری موجود نیست: