دوشنبه، آبان ۲۷، ۱۳۹۲

نمونه ای غیر قابل انکار از تلاش های بی وقفه نمایندگان مجلس در راه حل مشکلات مردم

 نمونه ای غیر قابل انکار از تلاش های بی وقفه نمایندگان  مجلس در راه حل مشکلات مردم 
 
 
نمایندگان باشرف و پاکدامن و نجیب و حلال زاده نان پاک خورده مجلس نهم که در خدتمگزاری بی بدیل  ودر  قناعت  بی همتا و در استقلال رای چون کوه و در گرفتن حق مردم چون سیل خروشان و در فریاد کردن حقایق همچو آتشفشان میباشند و در راه مهار گرانی و تورم حتی خواب و خوراک را بر خود حرام کردند و برای بریدن دست اختلاس گران و دزدان بیت المال همه آنها همچون علی ذره ای کوتاهی نمی کنند و آتش بر کف دست برادران خودشان هم میگذارند که مبادا درهمی و ریالی از حق الناس تباه نگردد.
 
 در آخرین حرکت هماهنگ و زیبا ی خودشان که موثر در مهار گرانی و تورم هست.
 
 
 و در راستای حل مشکل آلودگی هوا شهر ها چاره ساز است .
 
 و اجرای تنها یک خط یا یک سطر از آن میتواند حداقل ٥٠ % از آمار طلاق و اعتیاد را کاهش دهد....!
 
 و اجرای آخرین مفاد این نوشته میتواند نه تنها مشکل بیکاری را ریشه کن کند بلکه مجبوریم برای نیمه دوم سال نیروی کار متخصص از خارج و مخصوصا باید از ژاپن تقاضای نیروی کار ماهر بکنیم و بیاوریم .
 
 
بند سوم این نوشته را اگر در یک لیوان آب بریزید و یک وان  یکاد الذین آمنوا بخوانید و به لیوان فوت کنید و در دریاچه اورمیه بریزید , کمتر از یک هفته فقط باید بطری آب مدنی بیاوریم پر کنیم و به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کنیم .....
 
 
و اما آخرین نتیجه تلاس و مجاهدت این خادمین واقعی مردم که فقط نان حلال سر سفره خودشان میبرند و به زن و بچه هایشان جز لقمه حلال از دسترنج و کار خودشان نمیدهند و نمیخورانند ,
 
 به شرح ذیل میباشد :
 
212 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران به دلیل حضور گسترده در عزاداری سیدالشهدا و همچنین از صدا و سیما به دلیل پوشش مناسب مراسم عزاداری سالار شهیدان و همچنین پخش مستند فتنه 88 قدردانی کردند.
تاریخ و آیندگان از این  جانوران دوپائی که نام نماینده مجلس دوره نهم را برخود نهادند از بی شرفترین انسان نماهای ایرانی یاد خواهد کرد و مردم برای قدر دانی از این همه خیانت و خباثت و خود فروشی برای عرض ارادت و تشکر در هر نقطه کره زمین که باشید به خدمتتان خواهند آمد و خواهند رسید .
     

هیچ نظری موجود نیست: