چهارشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۲

همکاری نزدیک کشیش ها وآخوندها برای ترویج همجنسگرائی

همکاری نزدیک کشیش ها وآخوندها برای ترویج همجنسگرائی
و همجنس بازی 






من دیگر شک ندارم که سطح فهم و شعور کشیشان و اسقف های مسیحیت نیز با آخوندها و شیوخ اسلامی دریک سطح هستند و درنفهمی دریک پایه میباشند.

 و این جناب سراسقف راشاتودی  هم باید چیزی شبیه به آیتالله جنتی یا شیخ احمد خاتمی باشدکه هردوی آنها برای همجنسگرائی تبلیغ میکنند و مروج آن هستند!

 اول خبر را بخوانید تا بگویم چرا  ؟

ازدواج همجنس گرايان آخر الزمان را نزديک مي کند

[[ راشاتودي: سر اسقف اعظم کليساي مسکو با تقبيح روند قانوني ازدواج همجنس گرايان در اروپا از مردم روسيه خواست در مقابل قانوني شدن چنين گناهي هوشيار باشند.
به گزارش انتخاب ؛ او ازدواج همجنس گرايان را از علايم آخرالزمان دانسته و قانوني شدن چنين گناهي را نوعي خودکشي معرفي کرده است.]]
 
هم کشیشان و هم آخوندها مدعی هستند که یکی از علائم بارز و آشکار و صددرصد آخر زمان و ظهور , رشد بی بند و باری و مخصوصا همجنس بازی و همجنسگرائی و آزادی آن در جهان میباشد .
 
یعنی مطمئن هستند و پیروان خودشان را مطمئن و قانع میکنند که با شیوع این کار آخر الزمان میشود !
 
خوب بنظر شما یک نوجوان و جوان احساساتی و عجول و بی خرد و کم عقلی که حرف اینها را باور میکند و برای آخر الزمان شدن ,بیتابی میکند و بر سرو کله خودش میزند و از عشق آن خواب و خوراک  و شب و روز ندارد ,وقتی بداند که با اینکار میتواند زودتر آخرالزمان را ببینند و در تعجیل آن کاری از پیش ببرد ,آیا این راه ( همجنس بازی ) بهترین و سریعترین و راحتترین و لذت بخشترین و کم هزینه ترین راه برای رسیدن به خوا سته و آرزویش نیست و آنرا انتخاب نمیکند؟
و حتی میتواند در روز محشر و قیامت , در برابر دادگاه الهی بهانه بیاورد و مدعی شود که که برای تسریع و تعجیل در آخر زمان شدن ,  مجبور به چنین کاری شده و به همراه کار تئوری دعا کردن برای همکاری بیشتر وکمک به مشیت الهی , زحمت کار جسمی و عملی آنرا هم تقبل کرده و باید که خدا آنرا ندیده بگیرد و ببخشد.....
 
و این ترویج و تبلیغ  حتی در بی خدا ها و لامذهب ها هم بی تاثیر نیست و آنها هم برای آنکه ثابت کنند که این حرفها کشک است و وسیله ای برای خر کردن عوام هست , از سر لجبازی و یا برای اثبات  حرف خود و به  کرسی نشاندن آن ,تشویق و ترغیب به همکاری برای نزدیک کردن آخرالزمان از راه فوق گردند ! 
ولی بیشتر از همه این تبلیغات و منبر ها و وعظ ها در این مورد میتواند بر روی افراد کنجکاو و محقق  و پژوهنده و فضول , که آمار و تعداد  بسیار بالاتری از بی دینها و دینداران دارند و  میخواهند سر از هر کاری دربیاورند , موثر باشد و بر آنها اثر بگذارد تا آنها هم وادار کند که در این راه ازهیچ کاری و راهی  فرونگزارند و ازهیچ  تلاشی خودداری نکنند.....
 
و شاید هم  برای آن دسته از ماها که برای راحت شدن و فرار از چنگال آخوند ها و حکومتشان , به هر راهی میروند  و هر راهکاری را میپذیرند و به هر کس و ناکسی اطمینان میکنند وآویزانش میشوند و رخت رهبری به قامتشان میدوزند  , هم قابل قبول و قابل اجرا باشد !!  
خلاصه خود آخوندها و کشیشان و خاخام هم که از قدیم الایام از دوستداران و مروجان آخرالزمان بودند و هستند !  






 

هیچ نظری موجود نیست: