یکشنبه، تیر ۳۰، ۱۳۹۲

خدایا ، جون مادرت امتحانهای سخت را از ما نگیر...

خدایا ، جون مادرت  امتحانهای  سخت را از ما نگیر...



آیت الله استادی که ماشالله هزار ماشالله خیلی استاد تشریف دارند و استاد و دبیر شورای عالی حوزه علمیه هم هست و امام جمعه قم هم محسوب میشه....

امروز با زبون روزه  در مسجد اعظم قم گفت : هیچ انسانی نباید از خداوند بخواهد که او را آزمایش نکند زیرا این دعایش علاوه بر اینکه مستجاب نخواهد شد با سنت الهی هم در تضاد است و بهتر آن است که از خداوند بخواهیم امتحانات سخت خود را از ما نگیرد.!

هرچند که من نفهمیدم سنت الهی یعنی چی ؟

فقط میدونم آزمون گرفتن و امتحان کردن ،کار معلم های مدرسه هست و نه خدا !

و اگر دعای امتحان نکردن و آزمون نگرفتن ، با سنت الهی در تضاد باشد ، خود امتحان گرفتن و آزمایش کردن صددرصد با ذات الهی در تضاد هست ، میدونی چرا ؟

چونکه وقتی خدا عالم و دانا و قادر و بصیر و ...مطلق باشد که هست ، از همه چیز اطلاع و آگاهی مطلق دارد و و بر گذشته و حال و آینده هم واقف مطلق است و میداند ، دیگر نیازی به امتحان کردن و آزمون گرفتن و آزمایش کردن ندارد !

مگه خدا مثل شما بیکار هست که چیزی و کاری را که جوابش را میداند و از جیک و پوک آن خبر دارد ، آنرا دوباره و چندباره  امتحان کند ؟ 

من حدس میزنم که روزه گرفتن با مزاج و سن و سال استاد استادی سازگار نیست
که سر ظهری با دهن روزه و انهم تو مسجد اعظم قم  برای خلق روزه دار چنین حرفهائی میزند و ذات خدا را بزیر علامت سوال میبرد !

 ولی دعا میکنم و شما هم دعا بکنید :

ای خدا جون ، فدات بشم ، قربونت برم ، این استادی چندان حرف مزخرفی هم نزده ها ....

 خدایا ، پروردگارا ، جون مادرت امتحانهای سخت خودت را از ما مردم احمدی نژاد زده ، گرسنه ، بدبخت ایرانی نگیر ،

فدات شم این امتحان های سخت رو از همین آخوند ها بگیر ،که معلوم نیست سی سال تو فیضیه چیکار میکنند و چی میخونند ، جان من یکی ازشون بگیر ...

خدا جون ، این امتحانات سخت سخت رو از همین آخوند ها که مدعی واسطه گری بین تو و خلق تو هستند بگیر ، که ما ببینیم اینها راست میگن یا دروغ ؟

بگیر تا ما هم ببینیم چقدر بارشون هست و اصلا چیزی میفهمند !

 کلاه که ندارند ،  ولی یه امتحان سخت ازشون بگیر که ببینیم عمامه هاشون چقدر پشم داره ؟

اول هم از خود این استادی که استاد همه شون هست  یه امتحان مشتی بگیر، تا بقول خودش ، ببینیم میزان ایمانش چقدر سنجش میشه و عقربه اش  رو چه درجه ای وایمیسته ؟
خدا جون اینهم یه عکسش مستند برات میزارم ،تا یکوقت با احمد جنتی اشتباهش نگیری !


آمین یا رب العالمین ، صلوات ....
اصل خبر :     http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920430001132

هیچ نظری موجود نیست: