سه‌شنبه، مرداد ۰۱، ۱۳۹۲

رئیس جمهوری که با رای من کجاست , آمد و با پول فروش نفت کجاست , رفت...!

رئیس جمهوری که با رای من کجاست , آمد وبا پول فروش 
نفت کجاست  , رفت... !



محمود احمدی نژاد , پست ریاست جمهوری و ریاستش را بر دولت برای بار دوم , با پرسش رای من کجاست ؟ ( یا همان رای من کو؟ ) آغاز کرد ....

او دور دوم ریاست جمهوریش را که با شعار , تحقق به وعده ها و اجرای طرح ها و برنامه ها و با کلی حرف و حدیث شروع کرد..... ,  

و دولت او پردرآمد ترین دولت تاریخ ایران از راه فروش نفت شد و رکورد جدیدی در درآمد های دولتی  بر جا گذاشت .

( درآمد های دیگر مانند ,گاز و مس و سنگ و آب و خاک وترانزیت کالا و صادرات دختران ایرانی به دبی و اجاره دادن زمینهای کشاورزی به عربهای قطر و گمرک و مالیات و فروختن ساختمانها و زمینهای ایران در خارج از کشور و حراج اموال دولتی و .....غیره پیشکش !) 

و نتیجه کار دولت او تورم ٦٠ درصدی و گرانی  سرسام آور و افزایش خط فقر و  دلار ٣٥٠٠ تومانی و کاهش ارزش پول کشور به یک سوم و الی  ماشالله .... شد.
 
البته دولت احمدی نژاد به مردم یارانه هم داد که مردم دلیر و آگاه ایران اسلامی و امت همیشه در صحنه پشتیبان ولایت فقیه , با هزار بدبختی و در صف ایستادن و با دعوا و مرافه و با امروز و فردا کردن در پرداخت آن و دق مرگ کردن مردم , چند بار موفق به گرفتن یارانه ٥٠ هزار تومانی شدند که ملت غیور و شهید پرور ,  پول یارانه  راهمراه با مابقی پس اندازهای خودشان از زمان دولت خاتمی , به خاطر گران کردن پول برق و آب و گاز توسط دولت خدمتگزار در کمال رشادت و صداقت آنرا دوباره و دودستی به دولت پس دادند !

محمود احمدی نژاد رئیس دولت پاسخگو هر چند به سوالات بیشماری پاسخ نداده و و احتمالا پاسخ هم نخواهد داد . ولی اگر روزی روزگاری خواست که خاطراتش را بنویسد و به پرسش ها جواب بدهد و  پاسخگو باشد ؛ 

ما از خیر جواب به سوال رای من کجاست ؟ گذشتیم ...

فقط بگو پول فروش نفت چه شد وچکارش کردی و کجاست؟ 

هیچ نظری موجود نیست: