دوشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۹۲

من میخواهم عذر خواهی کنم !

 من میخواهم عذر خواهی کنم !
 
ما نباید میگفتیم که تقلب شده ....
 
ما نباید به کلمه تقلب زیاد گیر میدادیم ......
 
ما نباید جفت پاهای خودمان را در یک کفش میکردیم که حتما تقلب شده ...
 
ما آنقدر به کلمه تقلب گیر دادیم و گفتیم و گفتیم و گفتیم ....

 
 
که کسی نرفت به تقلب های آماری و ارقامی و واقعی دولت گیر بدهد  و رسیدگی بکند , تا تقلبشان رو شود .
 
ما آنقدر در مورد تقلب در نتایج انتخابات , داد زدیم و شعار دادیم , که حرفهایی که در مورد فجایع و نتایج و کارکردهای دولت اول احمدی نژاد زدیم , به گوش هیچکس نرسید و اصلا شنیده نشد . 
 
ما از بس تقلب , تقلب کردیم و تو خیابانها داد زدیم تقلب شده , که ایرادها ی  برحقی که آنزمان از دولت احمدی نژاد گرفتیم ((همانهائی  که دوستان و هواداران آنوقت دولت , حالا و بعد از چهار سال درست عین همان ایراد ها را میگیرند و از ما نقل قول میکنند ))  هیچ ایرادی محسوب نشد وفقط تقلب گفتن ما خودش ایراد اصلی  شد. 
 
ما آنقدر رای من , رای من کردیم و گفتیم که تقلب شده و جیغ و داد کردیم , که همان اشتباهات فاحشی که ما با آمار و مدرک و سند در آنزمان رو کردیم ((همانهائی که الان حامیان آنزمان دولت , بدون ترس از باتوم و شیشه نوشابه ,  تیتر اول روزنامه ها یشان میکنند و در سایت هایشان آزادانه مینویسند)) را  نتواستند و وقت نکردند که بروند , بازبینی و حساب و کتاب کنند, 
آخر هم گفتند در انتخابات تقلبی نشده و شما اشتباه میکنید. 
 
ما اشتباه کردیم ....
 
ما نباید در مکانهای عمومی میگفتیم , تقلب شده , بلکه ما اشتباه کردیم و  باید آنرا در جلسات خصوصی میگفتیم .
 
ما اشتباه کردیم و نباید میگفتیم که رای های خودمان را میخواهیم , بلکه باید میگفتیم احمدی نژاد را نمیخواهیم .  
 
ما انقدر اشتباه  کردیم و رای مرا پس بده گفتیم  و گیر دادیم و وقت گرفتیم , که هیچکس در آنزمان نفهمید که چه در سر احمدی نژاد میگذرد و چه خیالاتی در سر دارد , و  درست آخر دوران ریاستش و زمانی فهمیدند او چه انحرافی در سر دارد , که دیگر دیر شده بود و کار از کار گذشته بود...... 
 
ما اشتباه کردیم و چون اشتباه کردیم باید عذر خواهی کنیم . 
 
درکل معذرت خواهی چیز خوبی هست .
 
آدم باید اگر کاری کرد که کسی ناراحت شد و به ضرر جمعی تمام شد و یا حال کسی گرفته شد و یا ماشین را برد لب پرتگاه و جگر مسافرانش را خون کرد و یا اگر بی بصیرت بازی در آورد , و جواب دلخواه کسی را نداد , حتما باید معذرت خواهی بکند .
 بدتر از همه اگرپرسش را به شکلی که قابل پاسخ دادن باشد و مطرح کنند وما آن جوابی ندهیم ,  باید عذر خواهی کنیم ؟
 
من عذر خواهی میکنم و معذرت میخواهم .....

ببخشید که بدهکار شدیم !
 
من از خداوند که نگذاشت و ملت هم که بصیرت به خرج دادند , عذر خواهی میکنم و معذرت میخواهم .

    
 

هیچ نظری موجود نیست: