سه‌شنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۹۲

همه به احمدی نژاد آخرین دستمزد و آخرین حال را دادند!

همه به احمدی نژاد آخرین دستمزد و آخرین حال را دادند!



احمدی نژاد که امروز آخرین سفر استانی خودش را رفت تا نشان بدهد که تا آخرین نفس و آخرین لحظات ریاست جمهوری خودش از حیف و میل پول نفت یا بیت المال دریغ نمیکند و نمیگذرد هم  صاحب دانشگاه شد و تمام اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به او رای مثبت دادند !

بنوشته تابناک ,

همه به دانشگاه احمدی‌نژاد رای دادند  

 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ویژگی خاص دانشگاه احمدی نژاد که باعث شد شورا به آن رای دهد، گفت:
 
بالاخره دکتر احمدی نژاد 8 سال پیش رئیس جمهور بود و اعضای شورا با درخواستش پس از 8 سال مخالفت نکردند.
 
وی افزود:
 
تقریبا اعضایی که مخالف احمدی نژاد هم بودند به این درخواست رای مثبت دادند و این مصوبه تقریبا مخالفی نداشت.
 
اما نکته جالب در اینجاست که خیلی از کسانی که هنوز از احمدی نژاد و دولتش انتقاد میکنند و هنوز جوهر نوشته آنها خشک نشده به بانی جریان انحرافی و شخصی که معتقدند دچار انحراف شده و از خطوط و اصول انقلاب منحرف گشته و مرادش و استادش را لایق چوبه دار و کشتن میبینند و میدانند و تا دوماه پیش احتمال فتنه ای بزرگتر از او میرفت و خطر محسوب میشد را 
لایق داشتن دانشگاه و مجاز به نشر و افکار انحرافی خودش دانستند.
 
 و دست کسی که بنابر نوشته های خودشان , متوهم و دروغگو و و بی کفایت و لمپن و پوپول و .......میدانستند و میدانند را  برای منحرف کردن و ایجاد انحراف و تشکیل انحرافات در بین جوانان دانشجوی دانشگاهش بازباز گذاشتند !
 
 
به اسامی کسانی که به او و با خواسته او مبنی بر ساختن و داشتن مرکز تربیت و اشاعه افکار یعنی دانشگاه رای دادند و اورا صالح و شایسته دانستند نگاه کنید :
  

اعضای کنونی شورای عالی انقلاب فرهنگی

اعضای این شورا به دو دسته اعضای حقیقی و حقوقی تقسیم می‌شوند که هر چندسال یک‌بار تغییر می‌کنند و رهبری ایران تعیین می‌کند. آخرین عضوها ایشان اند:

اعضای افتخاری

اعضای حقیقی

اعضای حقوقی[ویرایش]

هیچ نظری موجود نیست: