پنجشنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۹۲

ساسهای باایمان و شپشهای متدین و دعا فهم , خانه پدری آیتالله جاودان

ساسهای باایمان و شپشهای متدین و دعا فهم , خانه پدری آیتالله جاودان

من تابحال نمیدانستم که آخوندها میتوانند با حشرات موذی مثل ساس و کنه و شپش هم حرف بزنند و برای آنها دعا بخوانند ویا  بالای منبر بروند و برای آنها  یک دهن روضه بخوانند , اما آیتالله جاودان که استاد اخلاق هست در یکی از کلاس های درس اخلاق از رعایت اخلاق اسلامی و تاثیر دعا برای کوچ دست جمعی ساس ها و کک ها سخن گفت و خاطره ای نقل کرد .

(( توضیح ضروری : 
میدانیم که اخلاق  مخصوصا اخلاق اسلامی , صدرصد با چرک وساس وشپش مرتبط
است و باهم رابطه تنگاتنگ دارند و استغفرالله  اصلا به بهداشت و نظافت ربطی ندارد و برای دفع  چرک و ساس و شپش , رعایت نکات اخلاقی ازرعایت اصول  بهداشتی  واجبتر است.))

[[  به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید اخلاق تهران خاطره‌ای را از زبان این استاد اخلاق منتشر کرده که به شرح زیر است: 
 
مرحوم پدرم می‌گفتند منزل ما ساس داشت.

ساس‌ها زیاد بودند‌، و آزار می‌دادند. شب‌های زیادی مرحوم آیت‌‌الله شیخ مرتضی حمام گلشنی از آزار این ساس‌ها نمی‌خوابید. در یک شب تابستان، ساس‌ها تا صبح نگذاشته بودند که او به خواب رود.
ایشان سحر برخاسته و کارهای خودش را انجام داده بود، و بعد نماز صبح خوانده و پس از نماز دراز کشیده بودند. باز هم ساس‌ها آمده بودند، و خارش بدن نگذاشته بود که ایشان بخواب بروند. بالاخره ساعت هفت از غلطیدن و خارش بدن خسته شده و از جا بلند شدند و تجدید وضو کردند.

در درگاه اتاق خودشان رو به قبله ایستادند. آنجا فرمودند:
 
ساس‌ها! خدا راضی نیست،شما مرا این مقدارآزار دهید. بروید! 

بعد از آن مشاهده کردیم، ساس‌ها به صورت دسته‌جات منظم از این اتاق‌ها کوچ کردند، و بعد از آن دیگر هیچ ساسی نبود.]]
 
http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920502001203

                    

من حیران این هستم که چرا این آخوند مرتضی حمام گلشنی که سوراخ دعای ساس ها را فهمیده بود و طریقه کوچاندن آنها را بطور دستجمعی و در یگانهای مشخص وهمراه با مارش نظامی ومتدین ها و دعا فهم های آنها را در دسته جات منظم با طبل و سنج  و حمل چلچراغ و علم و کتل در حین خواندن نوحه و زنجیر زنی و دسته جات قمه زن , از خانه ها را بلد بوده و میتوانسته......

چرا روی اینکار سرمایه گزاری نکرده و کاسبی راه نینداخته که هم کاسبی کند و پول و پله ای جمع کند و هم مردم را از ساس و شپش و کچلی و تیفوس نجات بدهد که هم ثواب بیشتری داشت وهم درآنزمان کارش از آخوندی شرف واعتبارش بیشتر بود! 

هیچ نظری موجود نیست: