چهارشنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۴

بهره بردن ازفرصت های نامحدود !

                           بهره بردن ازفرصت های نامحدود !


در مورد این خبر من هیچ تحلیل و تفسیر و انتقادی ندارم ,  فقط از شما خواهش میکنم به جملات و کلماتی که در اصل خبر در گیومه [ ] قرار دارند دقت کنید و این جملات را با بلوای حمله اوباش به سفارت انگلیس و مخالفت های برخی آقایان با انگلیس و یا در همین قشقرق اخیر دخالت انگلیس و بی بی سی و لیست انگلیسی ها در انتخابات مجلس و غیره مطابقت کنید و بسنجید و آن را بیاد داشته باشید تا بعدها و در آینده ای نه چندان دور شاید در رقابتهای انتخابات بعدی ,  در زیرآب زنی و افشاگری های نمایندگان مجلس و یا پرده دری های وزرا و یا دعوا های وکلا , از این سفر بزرگترین هیئت تجاری انگلیس به ایران (( برای بهره بردن از رفع تحریم های ایران و آن فرصتهای نامحدود)) حکایت ها بشنوید و بدانید که  ؛

چه کسانی  رشوه گرفتند ؟! 


چه کسانی زدوبست کردند ؟!


چه اشخاصی دادگاهی میشوند ؟!


زیرآب چه کسانی زده میشود ؟


و آقازاده های چه اشخاصی متواری یا دادگاهی خواهند شد ؟


که احتمالا مثل همیشه محکوم به زندان میشوند ولی  در همان هفته اول بعلت فوت زن دائی همسایه شان مرخصی میگیرند و دیگر هیچ ...!!


و حتما خبرهای سایت ها و خبرگزاری های حکومتی را دنبال کنید تا ببینید هیچ کدام مطلبی در مورد این (( فرصتهای نامحدود )) نمینویسند و انتقادی از (( بهره بردن از رفع تحریم ها )) از همین انگلیسی ها ندارند و نمیکنند!!


تا بدانید که  همه این جیغ زدنهای بیشرف های اصولگرا و خشتک پاره کردن های ریشوهای بیشعور ارزشی و مسابقه آنها در افشای جنایات و خیانت های انگلیس  همه و همه حرف مفت و از سر نفهمی و فقط بخاطر دوتا رای بیشتر بود .


   

[[   بزرگترین هیات تجاری انگلیس در راه ایران
«ساجد جاوید» وزیر تجارت انگلستان قرار است امروز رسما برنامه این کشور برای اعزام بزرگترین هیئت تجاری انگلستان به ایران را اعلام کند.او که قرار است امروز در نشست یک روزه روزنامه فایننشال تایمز با موضوع ایران شرکت کند، از [«فرصت‌های نامحدود» ] موجود در خاورمیانه برای انجام فعالیت‌های تجاری، صحبت خواهد کرد. به نوشته فایننشال تایمز، این هیئت تجاری قرار است در ماه می (اردیبهشت/خرداد 95) برای [ «بهره بردن از رفع تحریم‌های ایران» ] ، به تهران سفر کند. این هیئت اعزامی انگلیسی متشکل از گروه‌هایی در حوزه‌های نفت، گاز، زیرساخت و مهندسی خواهند بود.قرار است در نشست فایننشال تایمز که روز نهم اسفند (امروز) در هتل «لند مارک» لندن برگزار می شود، «محمد نهاوندیان» رئیس دفتر رئیس جمهور ایران و «سجاد جاوید» عضو پارلمان انگلیس و رئیس هیئت تجارت و معاون وزیر کشور انگلیس در امور تجاری شرکت داشته باشند.]]


منبع خبر : http://www.parsine.com/fa/news/277629/بزرگترین-هیات-تجاری-انگلیس-در-راه-ایران  





  

هیچ نظری موجود نیست: