یکشنبه، فروردین ۰۸، ۱۳۹۵

بیچاره حسام !

                                بیچاره حسام !


حسام نواب صفوی هنرمند پایه یک دادگستری که از جناب پوتین خواهش کرده بود که اجازه دهد ایشان با دیگر مردم گردشگر ایران بدون اخذ ویزا , دلارهای خودشان را در شبه جزیره کریمه خرج کنند تا مبادا خدائی نکرده این دلارها به جای جیب رفیقانشان به جیب دشمنان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ماکیاولیستی روسیه برود , در کمال حیرت و ناباوری مردمی که فکر میکردند ایشان نوروز را در کنار مردم استان های محروم کشور خودشان بسر میبرند در پی حادثه تروریستی اخیر در بلژیک سفر نوروزی خود را در اروپا نیمه کاره رها کرده  و به آغوش امن نظام بازگشتند .

ایشان که در هنگام بازگشت به آغوش امن نظام اسلامی رنگ به رخسار نداشت و در حالیکه دست و پایش بشدت میلرزید و دونفر زیر بغل های او را گرفته بودند و همراهانش  راه به راه طلا داخل آب میگرداندند و با آب قند به ایشان حقنه میکردند بصورت خیلی جدی خواستار تامین امنیت اروپا توسط جمهوری اسلامی شد .


حسام در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد فاصله جغرافیائی شبه جزیره کریمه و بروکسل بلژیک گفت :


متاسفانه بعلت بوروکراسی حاکم بر دستگاه های اداری کشور دوست و رفیق و همسایه روسیه بخشنامه عدم الزام ویزا برای گردشگران ایرانی که جناب پوتین بنابر درخواست من ابلاغ کرد هنوز به دست مسئولین و مدیران فرودگاه کریمه نرسیده بود و من مجبور شدم از کنسولگری اوکراین - روسیه در بروکسل بلژیک برای تهیه ویزا و رفتن به کریمه اقدام کنم.


البته خود آقای پوتین همین چند دقیقه پیش در زیر آخرین پست اینستاگرام من بعد از کلی معذرت خواهی و ببخشید , قول داد که عوامل این سهل انگاری را بشدت تنبیه و مجازات کند و از درگاه امامزاده راسپوتین خودشان برای من طلب سلامت و طول عمر نمودند .


و من همینجا از مسئولین جمهوری اسلامی تقاضا میکنم که هر چه زودتر پس از تأمین امنیت اروپا و شهروندان اروپائی در مورد ساخت فرودگاه در کنار پست اسکی دیزین برای جذب توریستهای کشور دوست و همسایه روسیه اقدامات مقتضی را مبذول کنند تا این صنار سی شاهی آبروی من پیش برادر پوتین نرود...!


وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر شایعه مسافرت ایشان به اروپا برای سرکشی به حسابهای بانکی متهم نفتی بابک زنجانی , این شایعه را بشدت تکذیب کرد و همان اظهارات گذشته خودش را تکرار کرد و گفت :          


[[ آقاي بابك زنجاني داشت ليست اموال و بانكهاي خود را به رخ مردم ميكشيد .

نفت ملي نشد كه تو بتواني پول آن را مايه فخر خود كني !!
چند نفر را ميتوانستي از مرگ نجات بدهي ؟؟
چند خانواده را ميتوانستي از فقر نجات بدهي؟؟؟
عرق شرم چند پدر را ميتوانستي بخاطر تنگدستي جلوي كودكانش پاك كني؟؟
ايمان دارم كه بزودي عدالت را به چشم خواهي ديد . نقل به مضمون ]]


آقای بابک زنجانی ,میدانی من از فرودگاه امام تا فرودگاه مارشال دوگل فرانسه به چند مستحق کمک کردم و آنها را از مرگ نجات دادم ؟


آقای متهم نفتی , میدانی من به چند باربر فرودگاه انعام دادم و آنها را از فقر نجات دادم و عرق شرم آنها را پاک کردم ؟


این حرفها گفتن نداره ... ولی گفتم تا یاد بگیری و دفعه بعد جای قر دادن  با دخترهای تاجیکستانی به مردم کمک کنی !


او همچنین در پاسخ به سوال , وضعیت مردم اروپا در چه حالی بود ؟ جواب داد :


آقا اروپا نگو صحرای کربلا , صحرای محشر ...


مردم اروپا که در خانه های خودشان حبس بودند با شنیدن خبر بازگشت من در این دو روزی که در فرودگاه معطل شدم , دسته دسته و گروه گروه در حالیکه تصاویری از رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی را در دست داشتند در فرودگاه به دیدن من می آمدند و با گریه و زاری به من التماس میکردند که سلام آنها را به رهبر برسانم و همچنین صدای مظلومیت آنها را هم به گوش جهانیان رسانده و از سردار سلیمانی خواستار نجات آنها شوم .


اما یک نکته جالب , من همینطور که داشتم به آنها دلداری و امضای یادگاری میدادم در گوشه چپ سالن ترانزیت فرودگاه مادری بلژیکی با پوشش و آرایش کامل اسلامی  ایستاده و پسر بچه یکسال و هشت ماهه موبور خوشگلی را هم بغل کرده بود , میدانید که زبان آنها چینی اویغوری میباشد ,  آن پسر بچه تا مرا دید بزبان اسپانیولی داد زد , مامی , حسام , حسام , مامی کیف انگلیسی , نواب صفوی , حسام , معمای شاه ...


که این میزان محبوبیت جمهوری اسلامی و نظام ما را در قلب تک تک مردم اروپا را میرساند و نشان میدهد .

حسام نواب صفوی ادامه داد ؛ راستش را بخواهید هواپیما ها که دقیقه به دقیقه از مردم اروپا که داشتند فرار میکردند پر میشد که هیچ , خودم با همین چشمهای خودم از پنجره هواپیما دیدم که مردم اروپا در حالیکه دسته دسته بقچه های خودشان را روی سرشان گذاشته بودند از طریق مرز یونان به دل دریا زده بودند و فوج فوج با شنا کردن  و عده ای سوار بر لنگه دری و تخته پاره ای و قایق های پلاستیکی میخواستند خودشان را به مرزهای سوریه برسانند و درخواست پناهندگی کنند ...


که خدا سایه مقام ولایت را از سر بشار اسد کم نکند و او اعلام کرد حتما به کار آنها رسیدگی خواهد کرد.


 برخی همسفران و هم پروازهای من روایات وحشتناکی از رفتار وحشیانه نیروهای ناتو با مهاجران اروپائی به سوریه و عراق تعریف میکردند که دل آدم از این همه بیرحمی بدرد می آمد .

       

حسام نواب صفوی در پاسخ به سرانجام پیشنهاد کمپانی فیلمسازی برادران وارنر برای ایفای نقش در فیلم زندگی الویس پریسلی گفت :


اتفاقا در صف توالت فرودگاه بصورت خیلی اتفاقی یکی از دو برادران وارنر را دیدم که پس از سلام و احوالپرسی گفت : ما تصمیم داشتیم که فیلم زندگی الویس پریسلی را بسازیم اما با دیدن اینهمه انسانیت و لطف من به مردم بدبخت اروپا و با توجه به این میزان از شهرت و محبوبیت من در میان قشر تحصیلکرده و جوانان و بالاخص وکلای اروپائی  قرار شد که بجای فیلم زندگی الویس پریسلی فیلم زندگی مرا بسازند و در حال حاضر بدنبال بستن قراداد با شبیه ترین و شایسته ترین هنرپیشه هالیوودی که میخواهد نقش مرا بازی کند هستند.


البته جزئیات بیشتر در اینمورد را را در صفحه اینستاگرامم خدمت مردم هنردوست و شهید پرور ایران بزودی اعلام خواهم کرد ...


حسام نواب صفوی بعلت خستگی و ضعف جسمانی به سوالات دیگر خبرنگاران پاسخی نداد .


بگفته پزشکان درمانگاه بوعلی حال عمومی وی رضایتبخش است ولی بخاطر جلوگیری از بیرون روی ناشی از ترس و وحشتش , برای او نخودچی و سنجد تجویز کردند .//


خبرنگار وبلاگ کردار نیک , واحد مرکزی خبر , فرودگاه امام خمینی
 

 

هیچ نظری موجود نیست: