یکشنبه، اسفند ۱۶، ۱۳۹۴

واقعا اخراج ایرانی ها از دبی به ضرر کیست ؟

             واقعا اخراج ایرانی ها از دبی به ضرر کیست ؟ 


در پی اظهار نظر معاون رییس پلیس دبی مبنی بر اخراج ایرانیان در طی مدت سه سال از امارات متحده عربی , دوتن از مسئولین بسیار فهیم و خیلی دانا و آینده نگر نظام مقدس جمهوری اسلامی با بررسی تمام جوانب و تبعات و نتایج کوتاه و بلند مدت این گفته  اظهار نظراتی کردند که آدم حیران میماند که به این اظهار نظرات و ریش این مسئولین  محترم قاه قاه  بخندد و یا برای میزان فهم و شعور و ادراک سیاسی - اقتصادی آنها های های اشک بریزد و گریه کند ؟!

۱- سید محمد جعفری رئیس کمیسیون واردات اتاق ایران


[[ سید محمد جعفری رئیس کمیسیون واردات اتاق ایران این اظهار نظرها را فاقد اهمیت دانست و اذعان داشت: طی سال های گذشته بارها از این اتفاقات و اظهار نظر ها پیش آمده که پشتوانه ی عقلانی ندارد. وی پرداختن به این موضوعات را اقدام مناسبی نداست و اظهار داشت: بزرگ کردن این اظهارات در رسانه ها نتایج مطلوبی برای هیچ کس ندارد، چون به نظر می رسد خیلی اهمیتی نداشته باشد.]]


مرد ناحسابی چطور اهمیتی ندارد ؟


چطور این حرف برای خانواده ای که در آنجا زندگی میکنند و فرزندان آنها در آنجا مشغول تحصیل میباشند میتواند بی اهمیت باشد ؟


چگونه یک خانواده ایرانی مقیم و ساکن دبی با توجه به این گفته میتوانند برای زندگی خودشان برنامه ریزی کنند و تصمیم بگیرند ؟


یک تاجر و کاسب ایرانی با شنیدن این حرف چطور میتواند بی تفاوت باشد و به آن اهمیتی ندهد؟


آیا شرکاء و همراهان تجاری غیر ایرانی آنها با شنیدن این حرف میتوانند به آینده

یک تاجر ایرانی مطمئن باشند ؟

آیا دیگر تاجران فعال در دبی با شنیدن این حرف در معاملات تجاری خود با طرف

های ایرانی تجدید نظر نمیکنند و از این گفته سواستفاده نمیکنند ؟

و یک مسئول اقتصادی کشور با چه عقلی و چگونه میتواند چنین چیزی را بی اهمیت جلوه دهد؟!


۲-باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی


[[ سید باقر حسینی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به طرح اخراج ایرانی های از امارات ظرف سه سال آینده از سوی معاون رئیس پلیس دبی گفت: طرح اخراج ایرانی های از امارات، موضوعی مضحک و غیر منطقی است.  جوانان این کشور به کار نیاز دارند و اگر رونق اقتصادی در این کشور وجود دارد به دلیل حضور ایرانی های و سرمایه های ما در آنجا است.این اظهار نظر نسنجیده وبه نظر می رسد طرح اخراج ایرانی ها از امارات تحت اعمال فشار از طرف حاکمان عربستان، صیهونیست ها و آمریکایی ها صورت گرفته باشد.]]

منبع خبر : http://www.tabnak.ir/fa/news/572768/اخراج-ایرانی‌ها-از-دبی-به-ضرر-کیست

موضوعی مضحک و غیر منطقی است ؟!!

لطفا توجه داشته باشید که این حرف را کاظم آقا بقال نزده بلکه یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته و مثل همیشه این حرکت پلیدانه را هم به استکبار جهانی امریکا به سرکردگی صهیونیست های غاصب و دلارهای نفتی وهابیون مرتبط کرده و دانسته است !


جناب حسینی , واقعا  جوانان آن کشور به کار نیاز دارند ؟


خیلی لطف کردید و از شما ممنونیم که چنین نکته مهمی را گفتید ...!!


زیرا تاکنون ما فکر میکردیم تنها مشکل آنها نداشتن نمایندگان فهمیده و با شعور و آگاهی همچون شما میباشد !!


وعجب مسئولین آن کشور کوچک که اینک به لطف حاکمان خود به یک قطب گردشگری و تجاری در منطقه تبدیل شده اند آدم های احمق و نفهمی هستند که بدون توجه به این مطلب حیاتی و بدون فکر کردن به این نکته خیلی مهم ( که جناب باقر حسینی فرمودند)  چنین اظهار نظرهای بی جائی میکنند و چنین شکرهای مفتی میخورند!؟


آیا این مسئول ابله میداند که در صورت اخراج ايرانيان ازدوبى،املاك خريدارى شده كه البته همان قراردادهاى اجاره ٩٩ساله میباشد , ازبين خواهد رفت وفرد اخراج شده دیگر صاحب هيچ چيزى نخواهد بود؟


و اگر هم بخواهند قبل از اخراج آنرا بفروشند بواسطه این حرف و نظر باید آنرا یامفت و با ضرر و زیان بسیار به خریداران طماع و فرصت طلب بفروشند ؟

آیا این آدم بیسواد میداند تجار همین کالا و اجناس را ازامارات با ۶ درصد ولی از مرز ترکیه باید با ۲۵ درصد تعرفه و گمرکی وارد کشور بکنند ؟ 


بدبخت مردم ایران که حتی در کشورهای دیگر هم باید چوب نفهمی و ندانم کاری و بی لیاقتی این مسئولین ابله و نفهم نظام مقدس جمهوری اسلامی را بخورند.


تا کی باید آبرو و حیثیت و زندگی و آینده ایرانیان بازیچه دست چنین مدیران و دولتمردان نفهم و پست و نانجیبی باشد؟؟  






  




هیچ نظری موجود نیست: