دوشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۹۴

بچه زرنگی هست و سرش برای این امور درد میکند ( قصه سعید ها )

 بچه زرنگی هست و سرش برای این امور درد میکند ( قصه سعید ها )



سعید امامی یا اسلامی را میشناسید معاون وزارت اطلاعاتی که در پایان زندگی خودش از مزدوران استکبار جهانی و نوکر صهیونیست ها و نفوذی از آب درآمد و تبدیل به دستمال توالت یا بهتر است بگویم همان مستراح و توالتی شد که همه جنایت ها و نجاست های جمهوری اسلامی که در گلوگاه چاه آن گیر کرده بود را با حذف او توسط داروی نظافت ( واجبی ) پایین فرستادند و پاک کردند ... !

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چه کسی سلامت و صلاحیت او را تشخیص داد واو را تائید کرد و به وزارت اطلاعات و امنیت کشور راه داد تا جائی که به معاونت این وزارت مهم برسد ؟

سعید امامی یا سعید اسلامی را سعید پروین یا سعید طلبه به سعید حجاریان همان مغز متفکر اصلاحات که سعید عسگر روز روشن با عربده و گلوله ای میخواست دهانش را ببندد برای گزینش در وزارت اطلاعات معرفی کرد.   



سعید حجاریان مغزعلیل ولی همچنان متفکر اصلاحات که در آن زمان جزو معاونین ومدیران اصلی ومتنفذ وزارت اطلاعات واطلاعات نخست وزیری بود سعید امامی را گزینش و پذیرش نمود و وارد وزارت اطلاعات کرد که توزرد از آب در امد !!

حالا به ماله کشی ناشیانه و گاه مسخره و خنده دار این مغز متفکر ( که حتی در حالت فعلی ایشان هم از او بعید به نظر می آید)  برای رفع مسولیت از گزینش این مهره صهیونیست ها و مزدور استکبار در مهمترین نهاد امنیتی کشور توجه کنید :

[[ [سعید حجاریان :مسئله گزینش سعید اسلامی به سال۵۸برمی گردد.
من اورا درسال ۵۸یاشاید هم ۵۹(شک دارم،چون خیلی گذشته)گزینش کردم...ان موقع رابطه ماباامریکا قطع شده بود ولانه جاسوسی هم اشغال شده بود.
ماعملا دفترحفاطت منافع پیدا کردیم وسطح روابطمان تاان حدتقلیل پیداکرد.معرف ایشان نیز که اقای حجاریان معرفی می کندگویا فردی بنام سعید پروین معروف به سعید طلبه بوده است.
درمورد مصاحبه هم چون من خودم باایشان مصاحبه کردم تاانجا که به یاد می اورم نتیجه این بود که خیلی ریشه عمیق مذهبی نداشت وفکرمی کنم دریک دوره ای همکاری هایی جانبی با کنفدراسیون دانشجویان ایرانی که این اواخرازهم پاشیده شده بود(یاCIS)داشت.
مثلا یکی از سوال هایی که به یادم هست ازاوپرسیدم درموردماکولات بودتابدانم که تاچه حدازماکولاتی که ممکن بود درانها ازچربی گوشت خوک استفاده شودپرهیز می کند.یک لفظ فرنگی برای این معناداریم( Lard)که ان را روی بسته های موادخوراکی می نویسند.
طبیعتا یک فرد مذهبی وقتی می خواهدغذا تهیه کندبه محتویات بسته ها توجه می کند.این شاخصی است برای این که معلوم شود یک نفرتاچه حدتعهدمذهبی دارد.
من دراین حد گزینش و صلاحیت اورا در این حدارزیابی کردم که بنارا براین بگذاریم که اوممکن است ازنطرسیاسی یااطلاعاتی ادم ناسالمی هم باشد،اماچون بنابود معلوماتی را یکطرفه به این طرف بفرستد وازاین طرف اطلاعاتی دراختیاراوگذاشته نمی شود.
ازمجموعه اطلاعاتی که مابرای قضاوت به دست اوردیم،معلوم شد که او ادم زرنگی هست وسرش برای این گونه امور درد می کند.]]

(( گزارش کامل این گفتگو را میتوانید در اینجا بخوانید : http://www.parsine.com/fa/news/277356/%D9%82%D8%B5%D9%87-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%B9%DB ))

توجه فرمودید ؟!

 سعید حجاریان یکی بنیانگزاران  وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ملاک و معیار گزینش یک فرد را برای ورود به مهمترین نهاد امنیتی کشور , خوردن یا نخوردن چربی و روغن خوک در ماکولات اعلام میکنند و با آنکه نتیجه میگیرند این شخص ریشه عمیق مذهبی ندارد و فرض که آدم ناسالمی هست و نباید اطلاعاتی هم در اختیار او بگذارند پذیرش و در وزارت اطلاعات استخدام میکند و مشغول به کار میشود  , اما در کمال تعجب میبینیم که این فرد ناسالم تا سطح معاونت در این وزارت بالا می آید و بهترین و دلیرترین نویسندگان و آزادیخواهان و فعالین سیاسی کشور را با کا رد و و چاقو و شیاف پتاسیم و پرت کردن به دره و ...میکشد و حذف مینماید و در آخر با اجرای نمایش خوردن واجبی شر خودش را از سر نظام کم میکند تا همکاران و زیر دستان خودش همسرش را در هنگام بازجوئی با دمپائی کتک بزنند تا او را  وادار بکنند که بگوید کجای بدن فاسقانش را لیس میزده و کجای او را لیس میزدند بیشتر حال میکرده و خوشش می آمده است ؟!!

 با توجه به شناخت و خواندن تقریبا تمامی گفته ها و نظرات این مغز متفکر ناراست و نادرست بنده شخصا به این نکته مهم و جالب پی بردم که ؛

چرا تاکنون اصلاح طلبی به جائی نرسیده و نمیرسد و اصلاح طلبان هیچ پخی نیستند و هیچ ...هم نمیشوند !     





هیچ نظری موجود نیست: