پنجشنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۹۵

خمینی و خلخالی از اعدام هائی که کردند اصلا پشیمان نشدند

     خمینی و خلخالی از اعدام هائی که کردند اصلا پشیمان نشدند



اخیرا سید مهدی طباطبائی استاد اخلاق و عضو جامعه روحانیت مبارز گفته که روح‌الله خمینی «موافق برخی اعدام‌های اوایل انقلاب نبود» و صادق خلخالی و بسیاری از افرادی که احکام اعدام صادر کرده بودند٬ بعد‌ها «پشیمان» شدند.

این یک دروغ بزرگ و شرم آور است و خمینی و خلخالی از جنایاتی که کردند نه تنها پشیمان نبودند بلکه ادعا میکردند که کم کشتند و در مورد دیگران از خودشان  عطوفت اسلامی نشان داده اند !


همین خلخالی در یکی از آخرین مصاحبه های خودش با صادق صبا، خبرنگار بخش فارسی بی‌بی‌سی نه تنها از گذشته خویش کاملا اظهار رضایت کرده بلکه گفت چنانچه هر یک از اعدام شده‌ها به دست وی امروز زنده بودند، دوباره آنها را اعدام می‌کرده ‌است.


اینطور که پیداست این استاد اخلاق ! آقای سید مهدی طباطبائی یا هنوز از عمق جنایات خمینی و خلخالی بیخبر هستند یا آنکه میخواهند با ماستمالی این حقایق در جنایتهای خمینی و خلخالی شریک شوند و توشه آخرت برای خودشان دست و پا کنند که اینگونه با استناد به یک خواب دیدن , تصمیم گرفتند که بر روی این جنایات ماله بکشند و جنایتکاران را تطهیر بنمایند .


[[ طباطبایی اضافه کرده پس از «قهر» و خروج از محل اقامت خمینی در ایام انقلاب٬ «خلخالی بعد‌ها دنبال من فرستاد که به دیدنش بروم، خوابی دیده بود و نتیجه‌ای از خواب گرفته بود. خیلی منقلب بود از حکم‌های اعدامی که داده بود پشیمان بود. اکثر تندروهایی که آن زمان حکم‌های تندی دادند اکثرا پشیمان شدند.»]]


حالا گیریم که پشیمان هم شدند , اما خانواده های اعدام شدگان را از این پشیمانی چه سود ؟


همچنین ایشان مدعی شدند ( با بیشرمی دروغ میگوید ) که :


[[ طباطبایی افزوده که خمینی «خیلی موافق اعدام‌ها نبودند٬ اما گاهی اوقات ناچار بودند که برخی افراد را اعدام کنند که انقلاب به بن بست نرسد. اما این حدی که انجام شد تندروی بود و امام هم راضی نبودند.»]]


در حالیکه وقتی ما این گفته را در مقابل گفته خود خلخالی در کتاب خاطراتش میگذاریم و مقایسه میکنیم :


[[ خلخالی در پاسخ مخالفان به اعدام‌ها، آنها را به این گفته خمینی ارجاع می‌داد: هرکس در مقابل شما ایستاد همین‌طور یقه‌اش را می‌گیری و کنارش می‌اندازی.
من با اتکاء به همین حمایت‌های جدی کار خودم را ادامه می‌دادم و به آنها می‌گفتم امام فهمیده حکم را به چه کسی بدهد و من یک قدم از انجام وظیفه‌ام عقب‌نشینی نمی‌کنم. ]]


میتوانیم کاملا به عمق نارضایتی و دلخوری خمینی از این اعدام ها پی ببریم !


و در آخر اینکه , آیا این استاد مشهور اخلاق میتواند فقط یک مدرک یا سندی مبنی بر ناراضی بودن خمینی و یا پشیمان شدن خلخالی از اعدام های بی حساب و کتاب سالهای ۵۷ تا ۶۰ به مردم نشان بدهند و برای ثبت در تاریخ ارائه کنند ؟


وای بر ما که وقتی استاد اخلاقشان به این راحتی دروغ میگوید و حقایق را جعل میکند , ببینید مابقی آنها دیگر چه لعبتانی هستند و چه دروغ هائی که به مردم نمیگویند ...! 




 

هیچ نظری موجود نیست: