چهارشنبه، اسفند ۲۶، ۱۳۹۴

جای خالی روسها و شهید سازی و شهید بازی جمهوری اسلامی

 جای خالی روسها و شهید سازی و شهید بازی جمهوری اسلامی



دنیای سیاست هم دنیای جالبی هست مثلا همین آقای پوتین هست که نزدیک دهساله پول موشکهای  اس -  ۳۰۰  را گرفته ولی هنوز هم آنها را تحویل نداده و چند وقت پیش اومد خدمت رهبر انقلاب فرزانه  و یک قرآن تقلبی انداخت و از تپه خربزه و کوه آناناس و رود  میوه شب ضیافت دیدن کرد و گفت من عیسی مسیح را تو تهران دیدم و پشت بندش رفت به عربستان اس  ۴۰۰  فروخت...!

و باید یادتون باشه که همین آقای ولادیمیر همچین گفت ما پای سوریه می ایستیم و رفت هر چی آشغال بمب ته انبارشون بود را ریخت رو سر مردم سوریه و هر چی نخاله تسلیحات هم دا شت کرد تو پاچه رفیقش " بشاراسدوفسکی" و هر چی مامور و مهره سوخته و ژنرال الکلی هم داشت فرستاد سوریه و سربه نیستشون کرد و آقایون چنان خرکیف شدند که  حسین بازجو نوشت ؛ متحد استراتژیکی ما !!


و جمهوری اسلامی یک تنه مسئولیت جبران کمبودهای حاصله از تحریمهای اروپا را در روسیه تقبل کرد و گندم های وارداتی را صلواتی هدیه کرد و انقدر ماست به روسیه فرستاد که زیادی اومد و نصفش ترش شد ولی  قرار هست با اون دوغ " آبعلی اف " بزنند و صادر کنند به عربستان و شیخ نشین های خلیج پارس و در آمد حاصله از فروش را هم صرف بیخانمان های مسکو بکنند...

و متوهمین ولایت و برادران ارزشی بعد از دیدن این علامت ظهور رفتند بالای پشت بام و به ماه نگاه کردند و فردایش در مجموعه پوسترهای " این جمعه می آید "  ظهور امام زمان , عکس پوتین در حالیکه چفیه دور گردنش انداخته و بیرق سبز ادرکنی  دردست گرفته و در کنار امام زمان ایستاده را چاپ کردند و نوشتند : او منتظر تاواریش ( دوست بزبان روسی ) بود , تاواریش آمد , پس او حتما همین جمعه می آید ...


وخیلی ها میگفتند که بی برو برگرد امسال اهل بیت آقا باتفاق اهل و عیال پوتین سیزده بدر را در کنار رودخانه جاجرود دمشق مهمان بشار اسد هستند  و داشتند در بحارالانوار و تفسیرالمیزان و اصول کافی دنبال روایات و احادیث مربوط به آن میگشتند...


که همین جناب پوتین اومد و خیلی یهوئی و رک و روراست و بدون هیچ تعارف و رودربایستی گفت : ما در سوریه و از طریق سوریه , تقریبا به همه اهداف و خواسته های خودمان رسیدیم و باقیش هم  سهم مرده خور ها و مال بد گور بابای صاحبش و دستور داد تمام نظامیان روسی خاک سوریه را هم ترک کنند...!!


البته آقای پوتین همزمان با این حرکت خودش بخاطر ناراحت نشدن حسن عباسی استراتژیست جمهوری اسلامی که طرح " ای ارزشی ها , هر جا رفتید لحاف تشک خودتونو هم ببرید " و برای دلخور نشدن پور ازغدی که استراتژی " هر آخوند یک مرغ و هر مرغ در سوریه یک لانه و جوجه کشی اسلامی " را داده بودند و اهداف بلند مدت داشتند , و حرف از جنگ میان تزارها و سلاطین عثمانی و حرف چگونگی استفاده کردن از این برخورد را میزدند و میکردند , یک نامه ابراز همدردی بخاطر قربانیان بمبگذاری آنکارا برای برادران کشور دوست و همسایه ترکیه عزیز فرستاد و خواستار همکاری و روابط بیشتر با آنها شد.


 ولی من میدونم و مطمئن هستم که این آقایون حتما در کمال حماقت و در نهایت وقاحت به این نتیجه میرسند که این یک مساله هم یک موهبت الهی و یک فرصت سیاسی هست که خدا رسانده و برای آماده سازی حکومت امام زمان باید از آن بهره ببرند و جای خالی سربازان روسی را با شهید سازی و شهید بازی پر کنند !  


 واقعا آدم حیرون میشه که در دنیای جالب سیاست  یک جماعت چقدر میتوانند خر و نفهم و نادان باشند و یا یکنفر چرا و چگونه اینقدر زبر و زرنگ و تیز و بز هست !؟



 

هیچ نظری موجود نیست: