سه‌شنبه، آذر ۲۸، ۱۳۹۱

واکنش آیتالله جنتی به SMS ها و لطایف بدون اشاره به سن واقعی

واکنش آیتالله جنتی به SMS ها و لطایف بدون اشاره به سن واقعی
 
ایشان نظرات افراد لاابالی و معلوم الحال نوکر اجانب و دست نشانده صهیونیست را سبب خوشحالی دانستند ، و این توجه را توفیقی قطعی برای خودشان دانستند و تمام آنها را در یک کلمه امریکا جمع کردند و با یک روایت از امام سر و ته ماجرا را هم آوردند :
 
 
[[به گزارش انتخاب ؛ دبير شوراي نگهبان مي‌گويد که «اين موضوع قطعا براي من يک توفيق است» وي درگفت وگو با ارگان ستاد نماز جمعه تهران گفت: اين موضوع قطعا براي من يک توفيق است. جمله‌اي حضرت امام فرمودند که اگر آمريکا از ما خوشحال بود در خودمان شک کنيم.اگر او با ما دشمني کرد حقانيت خودمان را باور کنيم. به نظر من اگر کساني که تخريب مي‌کنند حزب اللهي باشند نماز شب خوان باشند آدم بايد در خودش شک کند. اما اگر افراد بي مبالات تخريب مي‌کنند اين اتفاقا مايه خوشحالي است. انسان از مذمت افراد صالح بايد براي خود نگران شود.]]
 
حالا امریکا یا همان افراد بی مبالات نه تنها از ایشان ناراحت نیستند بلکه بسیار خوشحال هستند و با ایشان حال میکنند و همین که کم به نماز جمعه می آیند کلی نگران هستند و جویای احوالند و شاید اگر خودشان موافقت کنند ،برنامه زنده ای برای رقابت با لاری کینگ به ایشان با حقوق و مزایای کافی هم بدهند، وهیچکدام دشمنی با ایشان ندارند که هیچ ، حتی راضی هستند که برای سخنرانی ایشان در یک  وان من شو، بلیت بخرند و پول هم بدهند ./ /
 
ولی مذمت افراد صالح را من نمیدانم و برای همین بهتر است که ایشان از شورای نگهبان درخواست کنند تا شورای نگهبان صالح بودن این افراد را تعیین صلاحیت کند و بیخودی نگران نباشند و اگر در تعیین صلاحیت افراد صالحی هم بودند که دیگر چاره ای نیست و حق با ایشان هست و بسیار نگران شوند .//
 
و ایشان سن خودشان را نه از لحاظ زمانی که از نظر جسمی مسئله دانستند و غیر از آن هیچ ناراحتی بکوری چشم عزرائیل ندارند:
 
[[ آيت الله جنتي همچنين درباره کاهش حضور خود در نماز جمعه تهران توضيح داد: من از نظر جسمي غير از مسئله سن، بيماري و ناراحتي خاصي ندارم. فقط مسئله کهولت سن و عوارض ناشي از آن است. بحمدالله و با لطف خدا به لحاظ جسمي در سلامت هستم. منتهي کم تر شدن حضور در نماز جمعه جهات ديگري علاوه بر مسئله جسماني داشت.من فکر مي‌کنم کساني که در سنين بالا قرار مي‌گيرند بايد کمي مشاغل خود را کم کنند و به فکر افزايش علم و عمل خودشان باشند، گذشته‌ها را جبران کنند.]]
 
حالا بنظر شما ایشان از مشاغل زیر که همه مربوط به ایشان است کدام را کم کنند تا به فکر افزایش علم خود بپردازند و مهم اینجاست که اگر ایشان علم کافی نداشتند چطور به همه این مشاغل رسیدگی میکردند ؟ مشاغل رسمی و قید شده ایشان را ببینید :
 
مسؤولیت‌ها و مشاغل رسمی و آشکار احمد جنتی
احمد جنتی هم اکنون عضو فقها و دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران است و برخی دیگر از مسؤولیت‌های مذکور را نیز بر عهده دارد.

هیچ نظری موجود نیست: