چهارشنبه، دی ۰۶، ۱۳۹۱

انتقام گرفتن احمدی مقدم با دلیلی ابلهانه از ناشرفیلم زورگیری

انتقام گرفتن احمدی مقدم با دلیلی ابلهانه از ناشرفیلم زورگیری
 
آقای احمدی مقدم ، اگر آن فیلم پخش و نشر نشده بود ، آنها همین حالا هم مشغول زورگیری با قمه و زخمی کردن مردم بودند./
 
و بازهم میگویم : وظیفه اصلی پلیس دستگیری نیست بلکه پیشگیری از وقوع جرم هست ./
 
اگر پلیس ، دارای ریاست و مدیریتی قوی و منضبط و پر تلاش و پاک ولایق و شایسته و کاردان و مردمی و مسئول و دلسوز باشد ، هرگز این اتفاقات نخواهد افتاد تا شما از پخش و نشرفیلمی که بی کفایتی و بی مسئولیتی شما را آشکار کرد و فاش ساخت ، آشفته و پریشان شوید !!
 
آخر در کجای دنیا روز روشن و در یکی از نقاط پرتردد شهر خلافکاران و بزهکاران ، چنین فارغ بال و آسوده و با احساس امنیت کامل مرتکب چنین جنایتی میشوند ؟
 
 
آیا این دلیل ابلهانه و بی اساس و مسخره بی لیاقتی شما را توجیه میکند ؟
 
[[ سردار احمدی مقدم افزود: توزیع کنندگان این فیلم شناسایی شدند و به طور حتم با آنها برخورد خواهد شد زیرا توزیع این چنین صحنه هایی باعث می شود که سر نخ ها از نیروی انتظامی دور شود
و دستگیری این افراد مشکل باشد.]]
 
آیا معرکه گیری واجرای نمایش ، آفتابه به گردن انداختن اراذ ل و اوباشی که از لات بازی فقط سرپا شاشیدنش را یاد گرفتند و چرخاندن آنها همانند رژه حیوانات سیرک ، در شهر ، کارساز و موثر واقع شده که به آن ادامه میدهید؟
 
 
یا فقط میخواهید که نشان دهید که کاری کرده ید تا ابلهان تصور کنند که شما فعال هستید و برخورد میکنید و یا دهان مافوق های خود را با این کار موقتا ببندید ؟
 
آقای احمدی مقدم ، ناشر فیلم زورگیری در روز روشن نه تنها سزاوار برخورد و توبیخ نیست ، بلکه شایسته تشویق و پاداش و احترام است ، چرا که خیلی ها با دیدن این فیلم حواسشان را جمع کردند و فهمیدند که در کجا و با چه نیروی پلیسی زندگی میکنند و درصد امنیت آنها در جامعه چقدر میباشد!
 
و این کار شما بیشتر جنبه انتقامگیری شخصی دارد تا رعایت اصول امنیتی پلیس ..........

هیچ نظری موجود نیست: