دوشنبه، دی ۱۱، ۱۳۹۱

بچه هایتان در آتش بسوزند، از گرسنگی بمیرید ، ولی از اهل بیت غافل نشوید

بچه هایتان در آتش بسوزند، از گرسنگی بمیرید ، ولی از اهل بیت غافل نشوید
 
 
براستی لیاقت ما این است که چنین افرادی بر مصدر کار باشند و درد و رنج و فقر مردم را که زاییده جهل و کوردلی خودشان است از چرخش فلک وگردش روزگارو چاره را در گذر زمان و ناپایداری دنیا بدانند ملت را به آن حواله دهند و به آن بسپارند.
 
و با یک روایت از علی که احوال دنیا ادامه دارد یا ادامه ندارد ، آنرا ماله کشی کنند و اصلا مهم ندانند و بروی مبارکشان هم نیاورند ، و اما ، نعوذ بالله مبادا مردم از حال اهل بیت در ١٤٠٠ سال پیش غافل شوند و اشک کمتربریزند و بر سروسینه خود کمتر بزنند که این دور شدن از معنویت است که گناه بس نابخشودنی تری میباشد !!
 
[ نظر آیت الله فاطمی‌نیا درباره مشکلات اقتصادی اخیر:

اوضاع این‌طور نمی‌ماند، این‌سختی‌ها می‌گذرد/

از خوبی‌های دنیا این است که بدی‌هایش هم وفا ندارد

مسائل اقتصادی به وجود آمده، عمومی است. بلا وقتی عمومی شد دیگر برای یک نفر و دو نفر نیست. از طرف دیگر، امیرالمؤمنین (سلام الله علیه) زمانی که دنیا را وصف می‌کند می‌فرماید: «لا تَدُومُ أحوالُها» یعنی احوال دنیا ادامه پیدا نمی‌کند. این اوضاع این‌طور نمی‌ماند و این‌ها روزگاری است که می‌گذرد. خدا نکند این اوضاع شما را از معنویت دور کند و العیاذ بالله از اهل بیت غافل کند.]
و همچنین ایشان ادعا میکنند:
[[ به گزارش خبرنگار «فردا»، استاد فاطمی‌نیا با بیان اینکه در حمایت از نظام اسلامی تعارفی نیست، گفت: «من سیاسی نیستم اما باید بگویم که ما مؤید نظام هستیم، مؤید رهبری هستیم و تضعیف نظام و رهبری را حرام می‌دانیم.]]
 
پیداست که این آخوند با خودش تعارف دارد وگرنه اینکه با این حرفها حتی دیگر نمیشود بچه چند ساله را هم گول زد و فریب داد .
 
باید بحال خودمان زار بزنیم و نفرین و لعنت آیندگان را هم با جان و دل پذیرا باشیم که در این دوره و روزگار برای ما ومشکلات اقتصادی ما و سرنوشت مملکت ما ، آخوند فاطمی نیا ،
تصمیم بگیرد و نسخه بپیچد وما را دلداری دهد وسرمان را شیره بمالد و همچنین ما را از غفلت از اهل بیت برحذر دارد ودر غفلتی دیگر بگذارد.!
ما هم نباید این مشکلات و تنگناها را دلیلی برای بی توجهی و شکرگزار نبودن به درگاه خدا بدانیم .
و باید به جان ایشان و رهبر دعا کنیم که این نکات را به ما متذکر میشوند و یاد آوری میکنند و عذاب جهنم آن دنیا را بصورت عملی در این دنیا بر سرمان می آورند و نشانمان میدهند ، تا شاید از عذاب جهنم در آن دنیا رهائی ببخشند.
وما باید با شکم گرسنه و ماتمزده و مفلوک ، به انتظار ظهور امام زمان بنشینیم و دل به وعده های آخوندها که از جانب خدا نقل میکنند ، خوش کنیم ، تا بیشتر خونمان را بمکند و مملکت را بیشترغارت بکنند وآنرا کاملا ویران نمایند .

هیچ نظری موجود نیست: