پنجشنبه، دی ۰۷، ۱۳۹۱

در این مسجد بیست سال پشت به قبله نماز میخواندند و عبادت میکردند !

در این مسجد بیست سال پشت به قبله نماز میخواندند و عبادت میکردند !
من از اهمیت قبله و نقش آن در عبادت الله چیزی نمیدانم ، ولی برایم بسیار جالب هست که بدانم ، تکلیف بیست سال عبادت خالصانه بندگان الله در این مسجد چه میشود ؟
 
حکم شرعی در مورد مهندس و طراح آن چیست ؟
 
آیا این نمازها ، مانند روزه کله گنجشکی در پیشگاه الله نصفه نیمه محسوب میشود و یا از الطاف الهی و به کرم و مشیت الله ششدانگ و کامل وارد دفتراعمال آنها میگردد ؟
 
آیا شیطان رجیم هم دراین خیانت نقشی داشته یا بیگناه هست و مقصر فقط مهندس مشنگ و طراح شلخته و سربه هوای آن بوده اند ؟
 
چرا در این بیست سال خود الله از کیسه معجزاتش یا از کمد آقای وووپی و یا توسط پیامبرانش ، خبری ، الهامی ، ندای غیبی ، خواب نمائی ، کلکی ، حقه ای نزده تا بندگانش پشت به او نماز نخوانند ؟
 
و اگر خودش هم نمیدانسته و نفهمیده ، پس چندان قبله هم برایش اهمیتی ندارد و این مفتی و آخوند ها ، آنرا الکی بزرگش کردند !!
آیا از نظر شرعی که هزار ماشالله ،اسلام در همه مورد علمی ، نظامی ،صنعتی ، فقهی ، سیاسی ، تا آداب مستراح رفتن را پیشبینی و در آن مورد قوانین ملزم نموده ، در این مورد و در صورت شکایت بندگان و طلب غرامت و دیه و جزیه وفدیه و هر چیزی که با آن چند صد هزار ریال سعودی ، برایشان بماند و بماسد ، دارد ؟
 
و آیا نباید آخوندهای احمق عربستانی و امام جماعت الاغ آنجا که بیست سال تباهی مردم را به بهشت دعوت کرده و برای رفتن و بردنشان به بهشت از آنها نماز خواندن را خواسته ، در این مورد که مربوط به آنها میشود به شرکت کنندگان در آن مسجد ، جریمه ای بپردازند ؟
 
و باید به آنها به زبان فصیح عربی گفت :
 
یا متولی المسجد کعب ، فی العربستان ،
یا حمارابن نفهم ... 
[[ قبله نما  THIS IS A ]]  ..
استعمال فی الساخت و ساز المسجد .....
 لا کفایتون ، بی لییاقتین .//
 
از خدا میخواهم ، که این مسئله را سرسری نگیرد وآنرا درست و حسابی پیگیری و به آن رسیدگی کند و از این شترسواران و سوسمار خواران حجاز ، که انقدر حالهای مشتی و توپ هم به آنها داده ، بازخواست بکند و پدرشان را در بیاورد...
 
 
و اگر از من میشنود ، دوتا از همین بچه آخوندهای علاف در پلاس مثل کربلائی و حیدری ، را باچند تا قصر طلا و هفت هشت تا حوری تپل مپل ،بالا و یا پایینتر ..استخدام کند و آنها را برای این ماموریت الهی بکار بگیرد .//

هیچ نظری موجود نیست: