پنجشنبه، آبان ۱۸، ۱۳۹۱

پاسخی به نامه آقای مهدی رضائی -تازیک

پاسخی به نامه آقای مهدی رضائی -تازیک
شما به ناحق رژیم جمهوری اسلامی را برپا وآن را به خودتان و به نسلهای بعد تحمیل کردید ./
 
آقای مهدی رضائی سلام ،
 
من برای پاسخ دادن به سوالات شما به کسی استناد نمیکنم و بنابرمشاهدات و آگاهی خودم با شما سخن میگویم , شما پرسیدید : آیا نسل تو و من می بایست نسل گذشته ـ نسلی را که حکومت دیکتاتوری شاه را به زیر کشید ـ به خاطر روی کار آمدن جمهوری اسلامی خطا کار بداند؟
 
دوست عزیز بهتر بود مینوشتید (( به خاطر روی کار [ آوردن ] جمهوری اسلامی )) ،شما یادتان نمی اید که مهمترین شعارنسلی که مسبب این بلا و علت اصلی در به روی کار آوردن حکومت آخوند ها شد،استقلال - آزادی - (( جمهوری اسلامی )) بود ؟
 
و با نگاهی به نتیجه کار نسل گذشته و عملکرد و کارنامه سیاه جمهوری اسلامی در ویرانی کشور و کشتار مردم ، مسببین آن را خطاکار که نه گناهکار میدانیم ،چرا که بعلت کارکرد آنها نسل های دیگر نیز قربانی آن میشوند و در آتش آن میسوزند ./
 
و بنابر فرموده خود جنابعالی نسلی که درک درستی از روح جامعه روز خود ندارد و از تاریخ گذشته خود بیخبر است و قدرت شیطانی روحانیتی که عکسش را در کره ماه میبیند را دست کم میگیرد و یک آلترناتیو
جایگزین ندارد و همینطور بدون تعقل و از روی احساس و بلاهت حکومتی را سرنگون میکند گناهکار نیست ؟
 
آیا نتیجه یک کار معرف درستی و یا اشتباه و خطای آن نیست ؟
 
شما صحبت از مقایسه بین بد و بدتر میکنید !! شما را به خرد و وجدان خودتان میسپارم ، آیا به نظر شما واقعا حکومت محمد رضا شاه پهلوی با حکومت سفاک آخوندی قا بل مقایسه و برابری هست که آنها را با هم مقایسه کنیم و بسنجیم ؟
 
آیا کارنامه ٣٠ حکومت شاه با ٣٠ سال حکومت اسلامی را وجدانتان اجازه میدهد که حتی برای مقایسه در کنار یکدیگر بگذارید و با یک چشم به آن بنگرید ؟
 
چه چیزش را میخواهید و میتوانید مقایسه کنید ؟ تعداد اعدام شدگان ؟ میزان خرابی و ویرانی کشور ؟ آمار آوارگی و دربدری ایرانیان ؟ تعداد معتادان به مواد مخدر ؟ آمار طلاق ؟تعداد زندانیان سیاسی ؟ نحوه شکنجه و تعداد شکنجه گران ؟نداشتن آزادی های اجتماعی ؟میزان خفقان ؟ براستی چه چیزی را ؟
 
شما چه خوبی را میتوانید جایگزین بدتر کنید تا مقایسه ای بین خوب و بد کنیم ؟
 
اینکه آزادی مدنی داشتید و اما حقوق سیاسی مورد نظر خودتان که غرق در اشتباه و خطا بودید را نداشتید، سبب شد که هم خود را و هم نسلهای بعدی را هم از داشتن همه چیز محروم کنید ؟
 
دوست عزیز من نمیتوانم خیال پردازی و رویا بافی کنم و برای خودم حکومتی ایده آل ،پس از حکومت شاه تصور کنم ، که بخاطرش خودم را مدیون ببینم و تشکر کنم ، و اگر هم میشد در برابر لطمه جانی و اقتصادی و غیره قبل منت گذاشتن وخود ستائی نمیباشد، ولی واقعیتی که با پوست و گوشت خود حس کردم را بخوبی میبینم و درک میکنم ، همین جهنم ساخته و پرداخته شماست ./
 
من گذشته را نمیتوانم تغییر دهم و رویا بسازم اما برای آینده چنین امری محال نیست ، و میتوانم تصوری از حکومت آینده بکنم و درست همین ترس از تکرار همان اشتباه یا بدتر ازآن هست که من و خیلی های دیگر را در ساختن حکومتی ، بقول شما جمهوری اسلامی دموکراتیک می باشد که ما را محتاط و منفعل مان کرده است ./
 
دوست عزیز نسل گذشته هیچ راهی جز باور اشتباه خود و اعتراف به آن و طلبیدن پوزش و و عذر خواهی و اراده و عزمی جدی و واقعی برای جبران آن ندارد و تا زمانیکه خود را مقصر و خطاکار نداند و شهامت اقرار به آن و پوزش خواستن از آن و جبران آن را نداشته باشد از نظر نسلهای بعد خطاکار و گناهکار و مجرم و محکوم قلمداد میگردد ./
 
پروردگار به همه ما خرد و شهامت و روشنبینی ارزانی بدارد

هیچ نظری موجود نیست: