چهارشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۹۱

تو فکر میکنی دلیل اینجور فکر کردن چی هست ؟

تو فکر میکنی دلیل اینجور فکر کردن چی هست ؟
 
در پلاس این آقا وحید محسنی پستی گذاشت که من همون رو یکجا و بی کم و کاست کپی کردم و اینجا گذاشتم که شامل سه نظر هست دوتا از من یکی از ایشون ،نمیخوام بگین که حق باکی هست فقط میخوام بدونم چرا من دوست دارم سر خودموکلاه بزارم که : نه بابا بچه خوبیه ......
 
و آیا ......ولش کن ./

vahid mohseni

دیروز ۱:۰۰- حلقه‌های گسترده
فروش زنان ايراني به دست مسلموناي عرب!از هرچي عربه متنفرم نوشته روي عكسو بخونيد...
عکس نمایه mostafa nikkerdar
و من نوشتم : احساساتی شدی ؟
البته همشون که نه .....
بعضی هاشون تافته جدا بافته هستند ،مثل سومی یا دوازدهمی .....
3 نظر
vahid mohseniدیروز ۱۷:۱۲
+mostafa nikkerdar داداشم اونا فرق میکردن و خاص بودن...
و ثابت شده هستن.
mostafa nikkerdarدیروز ۱۸:۰۵ویرایش
بله بنده هم گفتم که تافته جدا بافته هستند و اگر شما بلندشون میکردین و تهشون رو خوب نگاه میکردین نوشته بود MEAD IN MADINA شرکت السهامی الخاص .....
 
افزودن یک نظر…
 
[[ این نوشته ( افزودن یک نظر...) مربوط به صفحه گوگل پلاس هست ، بخدا من از این توقع های بیجا از شما ندارم ]]

هیچ نظری موجود نیست: