سه‌شنبه، آذر ۰۷، ۱۳۹۱

یک تشکر و یک درخواست از پسرعمو های عزیز افغانی خودم

یک تشکر و یک درخواست از پسرعمو های عزیز افغانی خودم
 
اول از همه بخاطر توجه و بذل محبت شما عزیزان که در هفته گذشته در جایگاه دوم مخاطبان وب من بودید تشکر و سپاسگزاری میکنم و از اینکه نوشته های من مورد توجه شما قرار میگیرد که نشانه علاقه و محبت شما نسبت به احساس نزدیکی خودتان به ایران و ایرانی هست ،بسیار مسرور و خرسند هستم .//
 
 
و درخواست من از شما این است که ؛ قدر موقعیت پیش آمده در افغانستان عزیز را بدانید و برای خودتان و فرزندانتان در راه آبادی و آزادی و پیشرفت و رفاه و خوشی از آن بیشترین بهره را ببرید و بهترین استفاده را بکنید و در مقابل کوچکتری اقداماتی که در راستای تکرار تجارب تلخ گذشته باشد بی تفاوت و ساکت نباشید و نسبت به آنها حساس و دقیق باشید و بدانید که :
مرد زیرک یک چیز را دوبار نه آزماید .//
به امید شادترین روزها و بهترین آرزو ها برای افغانستان و تمام افغان ها .....//

هیچ نظری موجود نیست: