دوشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۹۱

بیا این عکس ها را به صد تا عا قل نشان دهیم ، تا ببینیم ........

بیا این عکس ها را به صد تا عا قل نشان دهیم ، تا ببینیم ........
 
این عکس ها را میبریم و به صد تا , هزار تا آدم عاقل و فهمیده نشون میدیم :
 
تو بگو : این عزاداری هست و من میگم : خود آزاری هست ،
 
تو بگو : دیانت هست و من میگم : جهالت هست ،
 
تو بگو : زیارت هست و من میگم : جنایت هست ،
 
تو بگو : صواب هست و من میگم : خود گناه هست ،
 
تو بگو :مذهب و خدا پرستی و من میگم : شرک و کفر پرستی ،
 
تو بگو برای عقیده هست و من میگم : بخدا برای تظاهر هست ،
 
تو بگو : برای توسل هست و من میگم : دستمایه تمسخر هست ،
 
تو بگو : در راه خدا هست و من میگم :خدا اصلا قبول نداره .....
 
بعد ببینیم که آنها چه میگویند و تو خری ، یا من ،، تو نفهمی ، یا من ،،، تو
مسلمانی ، یا من ،،،،تو در جهنمی ، یا من
 
بابا , خدا هم این سر و شکل و قیافه هارو ببینه ، در جهنم رو هم میبنده و اینارو راهشون نمیده ، چه برسه به بهشت !!
 
مراسم های کاذب و من درآوردی عاشورا
عاشورا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست: