سه‌شنبه، آبان ۲۳، ۱۳۹۱

مجبورم که ، کمی بیشتر فکر کنم !


          مجبورم که ، کمی بیشتر فکر کنم !
   
تقریبا دوسال هست که هرروز مینویسم
مینویسم ، نه بخاطر اینکه خودم رو مطرح کنم ، چراکه اگر میخواستم مطرح بشم ، به یکی از صدها پیشنهاداتی که شد ،بهترین رو انتخاب میکردم و به میل اونها مینوشتم و ساپورت و مطرحم میکردند ./

مینویسم ، نه بخاطر اینکه از این راه باید نون دربیارم و بخورم ، که راه های بهتر و کم دردسرتر و
شریفانه تری وجود داره که مایه اش هم بیشتر هست ./

مینویسم ، نه بخاطر اینکه ادعای فضل داشته باشم و تصور کنم که حا لیم هست و توهم روشنفکری زده
باشم ، که اگر بود ،قلنبه سلنبه مینوشتم و از ایسم ها و یست ها و کلماتی استفاده میکردم و جوری مینوشتم
که هیچکس نفهمه ومطمئنا مردم ما میگفتن این حالیشه.... و پاچه چارتا بزرگتر از خودم رو هم میخوردم
خودم رو چسب میکردم به اونها تا جائی برای خودم باز کنم ./

مینویسم ، نه بخاطر اینکه براندازی کنم ، چرا که همانطور که در نوشته هام هم هست ، نه میخواهیم و نه میتونیم براندازی کنیم و حالا حا لا ها راه داریم ،که به خواستنش برسیم ، کو تا عملش .......؟

مینویسم ، نه بخاطر اینکه عقده هم رو خالی کنم و یا کسی رو تخریب بکنم ،اگر هم بود به شخصی نبود
و به تفکری بود که احساس کردم برای ایران زیان آورهست ،که اگر میخواستم ، پا روی منطق و شرف
میگذاشتم و مثل خیلی ها چاک دهنو وا میکردم و هر چی دلم میخواست میگفتم و مینوشتم ./

اما حالا احساس میکنم که من و کسانی مثل من ، دارن به بازیچه تبدیل میشن و ناخواسته توسط یک نیروی
ناپیدا و نامرئی به جهتی که مخالف فکر و خواسته اصلی هست هدایت میشیم و وقت خود را باید صرف
دفاع از بدیهیاتی که اصلا نیاز به گفتن نداره برای یک عده ابله و مزدور و وطنفروش و خودفروشی بکنیم
که یا دنبال قدرت هستند یا دنبال شهرت و یا ثروت ، و مطمئنم به آن میرسند ، چراکه گفت :

فلک به مردم نادان دهد زمام مراد ..... تو اهل فضل و دانشی ، همین گناهت بس /

رو همین حساب مجبورم که یه توقف بکنم و به دور و برم نگاهی تازه بیندازم و فکر بکنم وبگردم و راه درست رو پیدا بکنم ........

هرچند که مطمئنم این خواسته ، که ساده دلانه و دور از انتظار هست و در این برهه زمانی جزء پر توقعی یا توقع بیجا داشتن محسوب میشه ،اما باید خوشبین بود که اگر کسی فکری یا پیشنهادی در این زمینه داره ؛خوشحال میشم که بشنوم و بخونم ......

آزادی و آبادی برای ایران و آرامش و آسایش برای ایرانیان ، همیشه آرزویم بوده و هست ./

هیچ نظری موجود نیست: