یکشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۹۱

مگر این قیافه را دیده باشد ، تا سکته کند !

مگر این قیافه را دیده باشد ، تا سکته کند !
حضرات آدمخوارحزب موتلفه اسلامی در هفته نامه خود علت کشته شدن جوانمرد ستار بهشتی را ترس از نوشته هایش نوشته اند و اعلام میکنند ./
 
وتخمه فروشان وآفتابه سازان بازاری موتلفه که میزان فهم و شعور و تحصیلات همگی آنها به اندازه مدرک سیکل ستار بهشتی هم نمیگردد به عدم تناسب !! تحصیلات وشغل ستار با عملکردش اشاره میکنند!!
 
و حالا دیگر جوراب فروشان دیروز بازار برای وبلاگ نویسی و مخالفت با حکومت مدرک فوق لیسانس به بالا را متناسب میدانند و طلب میکنند و همین دستفروشان بازاری شغل شریف کارگری را برای نوشتن حقیقت در وبلاگ شخصی را نامتناسب میدانند که باید گفت یارب مگذار که گدا معتبر شود ،.. که گر معتبر شود ز خدا بیخبر شود.!!
 
اما در مورد سکته کردن از ترس آزاده ستار بهشتی ، دریکصورت حق با شماست و آن اینکه آقای حبیب الله عسکر اولادی نیمه شب و سرزده داخل سلول او شده باشد ،
 
یا این یکی :
 
[[ هفته نامه شما (ارگان حزب موتلفه اسلامی): ستار بهشتی که مرگ وی دستاویز رسانه های بیگانه قرار گرفته است، با حدود 35 سال سن، مجرد و با سطح تحصیلات سیکل و شغل کارگری علیه نظام و مقدسات وبلاگ نویسی می کرده است که عملکرد وی با توجه به عدم تناسب با تحصیلات و شغل مورد توجه قرار گرفته و ردپای همکاری تشکیلاتی وی با یک تشکل اپوزیسیون حاضر در آمریکا کشف گردیده بود.
پزشکی قانونی مرگ وی را طبیعی اعلام کرده است و از شواهد به نظر می رسد سکته حاصل از ترس
زیاد وی از عواقب نوشته هایش بوده است. ]]

هیچ نظری موجود نیست: