یکشنبه، آبان ۲۸، ۱۳۹۱

توئی قادر ، توئی مطلق ، نسوزان خشک و تر باهم
 
خدایا کفر میگویم ، پریشانم ، پریشانم
                                                           
                             چه میخواهی تو از جانم ، نمیدانم ، نمیدانم
 
مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی
                           
                          تو مسئولی خداوندا ، به این آغاز و پا یا نم
 
من آن بازیچه ای هستم،که میرقصم به هر سازت
                                                     
                         تو میخندیدی از اول ، به این چشمان  گریانم
 
نه درمسجد ،نه میخانه ، نه دردیری ، نه درکعبه
                     
                     من آن  بیدم  که  میلرزم ،  دگر بر مرگ  ایمانم
 
خدائی، ناخدائی ، هرچه هستی غافلی یارب
                     
                    که من آن  کشتی  بشکسته ای  در کام   طوفانم
 
توئی قادر،توئی مطلق،نسوزان خشک وترباهم
                                          
                  که  من  فریاد   نسلی عاصی   و   قومی   پریشانم

هیچ نظری موجود نیست: