سه‌شنبه، آذر ۰۷، ۱۳۹۱

آقای انبارلوئی ، احمدی نژاد کدامیک از این صفات را داشت ؟

آقای انبارلوئی ، احمدی نژاد کدامیک از این صفات را داشت ؟
 
جناب آقای انبارلوئی طبق اصل ١١٥ قانون اساسی ، احمدی نژاد کدامیک از صفات تشریح شده شما را دارا بود که شورای نگهبان اورا تعیین صلاحیت کرد و رئیس جمهور شد ؟
 
محمد کاظم انبارلوئی بنابر چه حکمی که نمیدانم از کجا گرفته ،برای رئیس جمهورآینده ،مطابق اصول 49 ، 52 ، 115 ، 121، 122، 126 و 128 قانون اساسي رئيس جمهور بايد واجد 13 صفت برجسته باشد تا بتواند 25 وظيفه كليدي را در سوگند رياست جمهوري و ديگر اصول مصرحه قانون اساسي انجام دهد، را تدوین و ارائه نمودند و از این به بعد دیگر لازم نیست که کاندیدای رئیس جمهوری آینده نظرش با نظر رهبری جفت و یا نزدیک و یا خیلی نزدیک باشد تا رئیس جمهور شود بلکه باید طبق دستور ایشان و ارقام اعداد یاد شده رفتار کند !!
 
1- براساس اصل 115 قانون اساسي رئيس جمهور بايد يك رجل مذهبي باشد. رجل مذهبي كيست و چگونه شناخته مي‌شود؟
 
2- رئيس جمهور براساس اصل 115 قانون اساسي بايد معتقد به مذهب و مباني جمهوري اسلامي بوده و حسن سابقه در تقوي و امانت داشته باشد.!
 
3- رئيس جمهور براساس نص صريح اصل 115 قانون اساسي بايد يك رجل سياسي ايراني الاصل و تابعيت ايراني داشته باشد. تشخيص ايراني الاصل بودن و تابعيت ايراني داشتن خيلي دشوارنيست اما رجل سياسي بودن او را چگونه بايد احراز كرد؟
 
4- مدير ومدبر بودن از ديگر صفات رئيس جمهور در اصل 115 قانون اساسي است. بايد ديد رئيس جمهور چه چيزي را مي‌خواهد مديريت كند و در چه امري بايد تدبير نمايد.!!
 
و کلی مهملات غیر اجرائی دیگر ..........
 
حالا باید از ایشان بپرسیم ، دو رئیس جمهور آخر ایران که هردو از دو جناح مخالف هم هستند و در حال حاضر هردو نیز زیر بدترین فشار ها و انتقادات و بی کفایتی ها و بی لیاقتی های منسوب شده ( حق و ناحق ) قرار دارند از زیر نگاه و فیلتر چه کسانی گذر کردند که هشت سال بالاترین قدرت اجرائی کشور شدند و مملکت را به این حال و روز انداختند ؟
 
 
بله ، شورای نگهبان و بالاترین مراجع فقهی و فکری و ما لی و قدرتی ایران که نقش حساس و حیاتی و کلیدی نظارت و تایید و تعیین کاندیدای آن مقام را دارند ،و این مسئولیت خطیر را بعهده دارند ، که با دیدن نتیجه و اظهارات خودشان در انتقاد از هردوی آنها پیداست که بلانسبت شما ، یا از قانون اساسی چیزی نمیفهمندو اصلا آنرا نخوانده اند و یا هیچکدام لیاقت و شایستگی نشستن بر کرسی های آن دستگاه را ندارند و فقط خرج الکی و بیهوده به مردم بیچاره تحمیل کرده اند و از قدیم هم گفته اند که وقتی پیشنماز بچو .... ، پس نماز میر ......ه .//
تحمیل میکنند

هیچ نظری موجود نیست: