سه‌شنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۳

یک نمونه از کارکرد فقه اسلامی برای زندگی بشر !

               یک نمونه از کارکرد فقه اسلامی برای زندگی بشر !

 

واقعا باید به مقلدان این مرجع تقلید تبریک گفت که مقلد ایشان هستند و در زندگی از او تقلید میکنند !

حضرت آیتالله مکارم شیرازی گوهر شب چراغ فیضیه قم که اصلیت جهودی دارد, پس از ٣٥ سال از استقرار جمهوری اسلامی
کشف کردند که باید :

[[   باید در تمام قسمت‌ها به ویژه کشاورزی به خود کفایی برسیم  ]]

این نابغه علما و مراجع  و آیات عظام کشور  با هوش سرشار خود اولین مرجعی هست که پس از به قدرت رسیدن روحانیت فهمیدند که :

[[ در شرایط فعلی هر ملتی نیازمند بیگانه باشد مجبور است به آنها امتیاز بدهد ]]


فتبارک الله  و احسن الخالقین ...

واقعا که الله با خلقت ایشان هیچ تپه ای  را  سالم نگذاشته ...

این تکه جواهر فقها , این نگین انگشتری ولایت فقیه و اینا, 


که نان خانه خودشان را از طریق کشت گندم بر روی پشت بام مدرسه فیضیه حاصل میکنند و سابقه جنگلکاری دارند و تا روزی چند اصل درخت نکارند شب خوابشان نمیبرد و نماز شب به دلش نمیچسبد فرمودند :

[[ دنیا ابزاری برای رسیدن به آخرت آباد است، از این‌رو باید تمام مسائل مربوط به زندگی بشر از نظر مادی را زیر نظر داشته باشیم تا بتوان به وسیله آن جنبه‌های معنوی را اداره کرد؛ در فقه اسلام، برای تمام مسائل مربوط به زندگی بشر دستور آمده است، حتی برای مسائلی که ظاهرا کوچک هستند دستور داریم، در حالی که در قوانین بشری نسبت به این موضوع اشاراتی نشده است.]]


کاملا درست فرمایش کردند زیرا قوانین کشاورزی امریکا را چند راس الاغ به ریاست یک بوزینه نوشتند و وضع کردند و بشر در آن نقشی نداشت و یا قوانین کشاورزی صنعتی انگلستان را سگهای وحشی صحرای کالاهاری نوشتند و به بشر انگلیسی تحمیل کردند و فقط  این کشاورزی مدرن کشورهای اسلامی هست که  توسط الله نازل شده و به گل نشسته است! 

 من نمیدانم چرا این کشورهای غربی نمیگذارند امثال آقای مکارم شیرازی زندگی بشری آنها را  از نظر مادی زیر نظر داشته باشند  تا بتوانند  به وسیله آن جنبه‌های معنوی آنها را اداره کنند؟؟!!


حتما لیاقت ایشان را ندارند یا کرسی خالی در دانشگاه های کشاورزی شان وجود ندارد , وگرنه تابحال صد بار ایشان را شبانه در گونی میتپاندند و دزدی فرار مغزها میکردند.


بر تمام شیعیان ایران و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است که بر خود ببالند و افتخار کنند که چنین مرجع عالیقدر فهمیده ای در فیضیه نشسته است و چنین حرفهایی میزند.


 واقعا اگر ایشان نبود ما از کجا میفهمیدیم که باید به خودکفائی کشاورزی برسیم ؟

برادران بسیجی و ارزشی و امت همیشه در صحنه و خانواده های محترم شهدا و افسران سایبری و دوستداران نظام اگر میخواهند از بقیه درافشانی های ایشان فیض ببرند و در دنیا و آخرت یک پخی بشوند به آدرس زیر مراجعه کنند:

منبع خبر :  
http://rajanews.com/detail.asp?id=215732   

لا هول الا و لا قوته الاهه و بلاهه و بن لادن العلی العظیم 




 

هیچ نظری موجود نیست: