سه‌شنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۳

میگویند اگر لبنانی ها نجنگند اسراییل به ما حمله میکنه !!

میگویند اگر لبنانی ها نجنگند اسراییل به ما حمله میکنه !!











یکی از  دلایلی که این برادران ارزشی و نیمه ارزشی و بی ارزش حزباللهی از لبنان دفاع میکنند و پاچه حسن نصرالله را میخورند و از سرو کول ...مغنیه ها بالا میروند  این است که میگویند :

اگر لبنانی ها با اسراییل نجنگند و سر آنها را گرم نکنند اسراییل به ما حمله خواهد کرد !

انسانیت  و شرافت این برادران را میبینید ؟


این حرف یعنی چی ؟


بله این حرف یعنی این که چون ما میترسم که اسراییل به ما حمله کند (( البته توهمی هست مسری که همه اینها دارند )) و چون ما  وجود جنگیدن نداریم  بنابر این پول میدهیم و برادران ابله لبنانی را خر میکنیم که با اسراییلی ها بجنگند و هی جنگ آنجا را شعله ور نگه میداریم و زن و بچه های آنها را به کشتن میدهیم تا اسراییل وقت حمله ما را پیدا نکند تا خودمان با خیال راحت در ایران بچریم و ببریم ...!!


واقعا اگر منظورشان از این حرف به این معنا نیست پس چیست ؟

حالا در این بین چارتا ایرانی نفهم هم پیدا شدند که خوشی زیر دلشان زده بود و عشق آرتیست بازی و چمران بازی برشان داشته بود و میخواستند خودشان را به کشتن بدهند , چه بهتر , میروند شهید میشوند و باز میشود تشیع جنازه راه انداخت و و به بهانه دفن آنها در دانشگاه ها و میدانهای تاریخی جنجال بپا کرد و های و هوی راه انداخت و اخبار اختلاس ها و دزدی ها را با خبر مرگ آنها ماستمالی کرد !

ببینید...
دقت بکنید ..... 
اینها تازه با شرف هایشان هستند !!  

قاضی پور  گفت: این تحریم ها به خاطر فلسطین نیست و بهانه است. ما اگر در فلسطین و غزه و لبنان جنگ نکنیم در خیابان انقلاب تهران باید بجنگیم، این یک اصل است ما در خانه دشمن می جنگیم تا مملکتمان آسیب نبیند.




  1. www.khabaronline.ir/detail/368017/Politics/diplomac

هیچ نظری موجود نیست: