چهارشنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۳

برادران مظلوم رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس !

                برادران مظلوم رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس !

   
 
از برادران ارزشی و نیمه ارزشی و کاملا بی ارزش حزب الهی تقاضا میکنم این مطلب را تا آخر بخوانند .

برادران ارزشی , تجربه و گذشت زمان به من نشان داده که نباید در بدگوئی و دشمنی و گلو درانیدن در مورد کشوری که اینک بعنوان دشمن به شما حقنه میشود راه افراط را در پیش گرفت و در آن زیاد روی کرد و یا حتی بر روی دوستی برخی از دوستان هم زیاد حساب کرد و مطمئن بود .


بله منظورم به همین اسرائیل صهیونیست غاصب جنایتکار بچه کش است که حالا برای بدگوئی از او با هم مسابقه میدهید و برای حذف آن از نقشه جغرافیائی جهان نقشه میکشید و شعارها میدهید و نشست ها برگزار میکنید .

بیائید و یکبار هم که شده از چند سلول خاکستری مغز خود بیشتر استفاده کنید و تجربه کسب کنید و از تجارب خودتان استفاده کنید .

شاید بسیاری از این برادران ندانند و یا نمیخواهند بدانند که بر روی حرفهای جمهوری اسلامی و آخوندها زیاد نمیشود حساب کرد و نمیتوان آنرا جدی گرفت .
نمیدانم شما یادتان می آید و یا دوست دارید که یادتان بیاید یا نه ؟


ولی همین ملت مظلوم فلسطین و سازمان آزادیبخش فلسطین تا قبل از آن رکب زدن تاریخی یاسر عرفات به حکام و آخوندهای نظام مقدس شما , جز مظلومترین مظلوم ها بودند و بسیاری از شما برای آن گلو و خشتک خود را جر میدادید و راضی بودید که از گلوی زن و بچه خودتان بزنید و به آنها بدهید و زدید و به آنها دادید هم روزگاری مظلوم و دوست شما بودند !

آقا آن اوایل روزی نبود که رادیو از مظلومیت مردم فلسطین و از شهامت و از جان گذشتگی مبارزان و برادران جنگجوی سازمان آزادیبخش و از صداقت و درستی و مجاهدت های برادر یاسر عرفات در مبارزه با صهیونیست غاصب نگوید و تلویزیون هم صحنه های کتک خوردن و بمباران خانه ها یشان و زندگی فلاکت بار آنها در اردوگاه ها را نشان ندهد و جگر شما را آتش نزند .

اما نتیجه چه شد ؟

بعد از آنکه برادر یاسر عرفات خوب که آقایان را دوشید و آقایان هم به خیال خام خود اورا بخودشان وابسته دیدند درست در زمان پس دادن و اجرای آوامرشان , پشت به آنها کرد و بطرف برادر صدام عفلقی رفت و در آخر با دشمن صهیونیستی و غاصب خود و در حضور برادر بزرگتر و خیر خودشان آمریکای جهانخوار دست دوستی دادند و غاصب را به رسمیت شناختند و پیمان صلح بستندند و چقدر از زحمات و تلاش های برادران آمریکای جهانخوار قدر دانی نمودند .....

بماند که ایران شد یکی از موانع بر سر راه سعادت و خوشبختی مردم مظلوم فلسطین و کسیکه قصد ادامه و ایجاد کشتار و خونریزی بیشتر در سرزمین فلسطین را دارد!!

 و همان یاسر عرفات و مردم مظلوم فلسطین الطاف و دلارها و کمک های جنسی و نظامی و نقدی جمهوری اسلامی و کل آخوند ها را به تخم چپ پسر اسحاق  رابین هم نگرفتند و دولت خودگردان فلسطین را تشکیل دادند و از فردای آنروز دیگر در رادیو و تلویزیون های جمهوری اسلامی مردم و دولت فلسطین مظلوم نبودند !! 
   

 
این که میگویم مربوط به دوران صدر اسلام و سختی مسلمانان در شعب ابیطالب و اسیران کربلا و نینوا نیست ها ...بلکه مال همین سی سال پیش که تازه جمهوری اسلامی درست شده بود است همین سی , سی و پنج سال پیش ....

یا چرا راه دور برویم همین برادران مظلوم عراقی که حالا برایشان مجانی و مفت مفت جاده و بیمارستان و نیروگاه برق میسازید ,  تا همین ٢٠ سال پیش لشگر کفر بودند و مزدوران بعثی به آنها میگفتیم و کشتن و بدرک  واصل کردن آنها از هر ثوابی بالاتر و از هر عملی پسندیده تر بود ....

بله همین برادران عراقی که به دختران ٩ ساله در دزفول و اندیمشک تجاوز کردند و زنده بگورشان میکردند , همین برادران مظلوم عراقی  که اینک نان کپک زده و خرمای کرمو بهتان میدهند و شما مثل خر کیف میکنید و دست و پای جوانان ایرانی را به جیپ ها میبستند و آنها را چهار پاره میکردند , همین برا دران عفلقی صدام یزیدی که اینک به شما اهلا  و سهلا میگویند و تا همین چند سال پیش مرزبانان آنها در بیابان با شما زائرین کربلا مثل حیوان برخورد میکردند , بله همه آنها تا همین چند سال پیش مزدوران آمریکای جهانخوار و دشمن لشگریان اسلام و رزمندگان جبهه نبرد حق علیه باطل بودند ...

ولی حالا برادران مظلوم کشور دوست و همسایه عراق ستمدیده شدند !

بنابراین در حال حاضر به این رژیم صهیونیستی اسراییل غاصب و اسراییلی های جنایتکار بچه کش زیاد فحش ندهید و با تمام وجود دشمنی نکنید که خدا را چه دیدید؟

 یک وقت دیدید که بخاطر منافع نظام و اسلام برای مبارزه با بورکینا فاسوی فاسد جهانخوار نژاد پرست مجبور شوید که با برادران اهل کتاب یهودی که سالها تحت ظلم و ستم فرعون های زمانه بودند و هیتلر هفت هشت ده میلیارد از این برادران مظلوم صهیونیستی را در کوره های آدم سوزی خودش بخاطر ضربه زدن به اسلام عزیز کباب کرد مشترک المنافع شدید  و راه پیروزی شما از تل آویو بگذرد ...



پس زیاد به آنها بد و بیراه نگوئید که وقتی که این برادران مظلوم یهودی برای شما زائرین پیاده ایرانی قدس عزیز اشکنه و تاس کباب صهیونیستی می آورند که بخورید زیاد خجالت نکشید و لقمه در گلویتان گیر نکند...

بله گردش روزگار است که شاید یکوقت دیدید خط مقدم جبهه اسلام در مبارزه با مسیحیت ظالم سرزمین اسراییل است و آنها همپیمانان یهودی و متحدین اهل کتاب ما برای مبارزه با مسیحیت جهانخوار غاصب شدند .

یکوقت دیدید که برای جلوگیری از حمله نژاد پرستان اوگاندا و آنگولای  جنوبی به جمهوری اسلامی مجبور شدید برای برادران غاصب رژیم صهیونیستی جاده و پل و نیروگاه هسته ای درست کنید و بسازید ...

بله هیچ چیز محال نیست ...

خدا وکیلی خودتان تا همین سه چهار سال پیش در خواب میدید که روزی نظام با یک نرمش قهرمانانه با دشمن اصلی ما آمریکای جهانخوار بر سر میز مذاکرات بنشینند و نمایندگان آنها در یک غروب دل انگیز در خیابانهای ژنو با هم والس برقصند و قدم بزنند ؟؟ 

                     

هیچ نظری موجود نیست: