سه‌شنبه، دی ۲۳، ۱۳۹۳

تهدیدات توخالی بستن و یا فیلتر کردن شبکه های اجتماعی دنیای مجازی

تهدیدات توخالی بستن و یا  فیلتر کردن شبکه های اجتماعی دنیای مجازی 

 

 چند روزیست که خبر بستن و فیلتر کردن شبکه های مجازی تیتر اخبار است و اینکار را دولت به نیروی انتظامی و نیروی انتظامی  به وزارت ارشاد و فرهنگ و وزارت ارشاد به مجلس و مجلس به قوه قضائیه و قوه قضائیه به مراجع قم و همینطور بهم پاس میدهند و هیچکدام هم هیچ کاری نمیکنند !!

ولی ما هم باید خیلی ساده و هالو باشیم که فکر کنیم این تهدید ها در مورد بستن و فیلتر کردن شبکه های مجازی جدی هست و شاید زمانی رنگ واقعیت بخود بگیرد و جمهوری اسلامی روزی آنها را فیلترکند و جوانان و مردم را از دسترسی بدان محروم سازد !


نه کاربران عزیز دنیای مجازی , نه ...




جمهوری اسلامی آنقدراحمق و پپه نیست که نداند , هیچ جایگزینی بهتراز اینترنت برای سرگرم کردن مردم بالاخص جوانان وجود ندارد و نیست .

 و در حال حاضر هیچ وسیله ای بهتر از اینتر نت برای خالی کردن بخارهای نارضایتی و بهدر دادن انرژی جوانان موجود نیست و دقیقا بخاطر همین است که با کند کردن سرعت اینترنت مردم و جوانان را مجبور میکنند که بیشتر پای مانیتور بنشینند و وقت بیشتری تلف کنند...

آیا شما فکر میکنید که خر مغز آنها را گاز گرفته که درآمد بسیار بالا و سرشاری را که از همین اینترنت دیزلی با سرعت حلزون دارند را ول کنند و از آن چشم بپوشند و  بخاطر بستن شبکه های مجازی بیایند آن هزینه بسیار بالا را  برای کنترل مردم بر دوش خود بگذارند ؟!!


ما باید بدانیم که برای هر حکومت و دولتی منجمله جمهوری اسلامی , اعتراضات و اعلام نارضایتی از دولت و وضع موجود جامعه  , در دنیای مجازی بسیار شیرینتر و دلچسب تر از اعتراض و درگیری در دنیای واقعی و خیابانها میباشد!


حال شما با این دلایل فکر میکنید که آنها مرتکب چنین خبط بزرگی میشوند و خودشان را به دردسر می اندازند ؟؟

اما شاید بگوئید , خب پس این تهدیدات و دستگیری های گاه و بیگاه  برای چیست ؟

فقط این را میتوانم بگویم که تجربه نشان داده :

اینها به مرگ میگیرند که ما به تب راضی باشیم , همین .//

 

هیچ نظری موجود نیست: