سه‌شنبه، بهمن ۰۷، ۱۳۹۳

این هم از میزان فهم و شعور نماینده ولی فقیه همدان

           این هم از میزان فهم و شعور نماینده ولی فقیه همدان

 

من نمیدانم جناب ولایت فقیه این نمایندگان را از کجا پیدا کردند و از کدام کیسه در می آورند و غالب امت همیشه در صحنه میکنند؟!

پیشنهاد اخراج کارمندان مجرد توسط آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه همدان !!

آخوند طه محمدی در پی فرمایش دور از عقل عظما در مورد جمعیت ١٥٠ میلیونی که با این وضع ازدواج جوانان محال میباشد در یک تفکر خام و ابلهانه پیشنهاد ( دستور ) داد :

[[ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن اشاره به شمار کارمندان مجرد در استان، پیشنهاد داد: کارمندان مجرد، طی یکسال آینده اقدام به ازدواج نمایند و در غیر این صورت متأهلین دارای شرایط کاری، جایگزین آنان در محیط‌های اداری شوند. ]]

منبع خبر : http://www.asriran.com/fa/news/378551/پیشنهاد-اخراج-کارمندان-مجرد-در-همدان

باید مطمئن شد که معیار و میزان و ملاک برای نماینده ولی فقیه شدن صدرصد سطح  فهم و شعور و آگاهی و خرد و تعقل نمیباشد و نیست و میزان تحصیلات و معلومات در انتخاب نماینده ولی فقیه هیچ نقشی ندارد!!

بنده به جناب ولی عظما و مدیر انتخاب و انتصاب نماینده برای ایشان پیشنهاد میکنم که قبل از انتخاب این افراد یک معاینه کامل از میزان بینائی و شنوائی و یک تست هوش در سطح پیش دبستانی از آنها بعمل بیاورند چون شما زمانی به الزام و اجبار به انجام و اجرای این توصیه من پی خواهید برد که بدانید :

[[ آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی با اشاره به اینکه تحرک جوانان برای ورود به زندگی مشترک کم شده است، گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی در حوزه ازدواج الزامی است. ]]

توجه فرمودید ؟

پیشنهاد ایشان تازه جنبه فرهنگی داشته .....!!

 

هیچ نظری موجود نیست: