جمعه، دی ۱۹، ۱۳۹۳

اعطای معجزه به پیامبر اسلام از جانب جناب رحیم پور ازغدی

اعطای معجزه به پیامبر اسلام از جانب جناب رحیم پور ازغدی

من نمیدانم در حالیکه الله هم معجزه را برای پیامبر اسلام لازم ندید و به صراحت  هم در قرآن گفته , این استاد خرافات سعی میکند به هر نحوی شده به پیامبر خدا معجزه ای ببندد و اورا بی معجزه نگذارند !!


در حالیکه محمد بن عبدالله پیامبر اسلام تاکید کرده که ای ایها الناس , من هم مانند شما یک انسان هستم و هیچ تفاوتی با شما ندارم مگر در قبول رسالت و تنها معجزه من قرآن میباشد ,  استاد بی هنر رحیم پور ازغدی  که مسابقه خل بازی و مزخرف گوئی با حسن عباسی و علی اکبر رافی پور گذاشته , در این ویدئو کلیپ مهملات و خزعبلاتی میگوید که اگر یکی از مراجع  و آیات عظام و فقیهان عالیقدر به اندازه دانه ارزنی شرف و غیرت دینی و خدا پرستی و مسلمانی در وجودش بود , بی تردید باید حکم ارتداد و کفر گوئی را بخاطر دروغ بستن به پیامبر اسلام و جعل در اصول و روایات اسلامی  و نشان دادن خرافات بجای عقاید مذهبی و بدنام کردن اهل بیت ,  در مورد  این ابله متوهم صادر میکرد و خواستار اشد مجازات برای او میشد.






                  



این مروج خرافات و مخرب دین و ایمان مردم پا را از این هم فراتر گذاشته و این دروغها را به امامان و علماء و آخوندها هم نسبت میدهد و برای اثبات حرف خودش و برای ساختن و بستن معجزه به پیامبر و ائمه حتی از از جوکی ها و مرتاضان هندی هم مایه میگذارد !!


و با این گفتار این شبهه را در اذهان مشتبه میسازد که وقتی ایشان فقط به فقط با استناد به یک روایت نامعقول و بی اساس و بی اعتبار برای پیامبر و امام رضا و امام جعفر معجزه میسازد اگر دیوید کاپرفیلد و مرد ماسک چهره و دیگرانی که در مقابل هزاران بیننده و صدها دوربین کارهای خارق العاده میکنند در آنزمان در مکه و مدینه و کوفه بودند حالا کمتر از ٥٠ تا امام نداشتیم  و هر روز شاهد ظهور یک امزاده شعبده باز میبودیم  و مطمئنا طرفداران و پیروان آنها از امام تقی ونقی و کاظم و باقر بیشتر بود !


من نمیدانم آن ابلهانی که در جلوی او نشستند و ماغ ماغ نگاهش میکنند چرا بلند نمیشوند و با پس دست بر دهان او نمیکوبند!؟؟

و  به او بگوید آخر ای مرتیکه نفهم , وقتی تو خودت مدعی هستی که قرآن را نمیفهمی و در اول سخنانت هم به آن اقرار میکنی غلط میکنی از حدیث روایتهای بی پایه و بی اساس استفاده میکنی ...

بگو مرد ناحسابی چرا خودت نمیروی با شیرها حرف بزنی و از تو اطاعت کنند , گناهکاری ؟

توی گناهکار نجس پلید بیخود میکنی که غرق گناه در مورد دین و قرآن خدا و خدا و پیامبر حرف میزنی ؟

ای دیوانه مخبط , بچه هم میداند که یک تصویر شیر به وزن صد گرم ,  نمیتواند به گو شت و مو و خون مبدل و تبدیل به یک شیر نر دویست کیلوئی بشود ,!!

حالا چه با برهان فلسفی و چه با جنون و مزخرفات و توهمات تو .... 

 من فکر میکنم که شنیدن این حرف و نشستن پای سخنان چنین کافری گناهش کمتر از خود او نباشد .//

هیچ نظری موجود نیست: