سه‌شنبه، دی ۳۰، ۱۳۹۳

مگر این مغنیه ها برای ایران چکار کردند؟

                          مگر این مغنیه ها برای ایران چکار کردند؟

     

دو روز است که خبرگزاری ها برای خبر مرگ جهاد مغنیه پسر عماد مغنیه لبنانی با هم کورس گذاشتند و سر ما را برده اند ...اما بیائیم ببینیم که :

این مغنیه ها چه کسانی و اهل کجا هستند؟

شغل  آنها چه بوده و و چه کار میکردند ؟
آنها چه خدمتی به ایران و ایرانیان کردند ؟
کشته شدن آنها به مردم ایران چه ربطی دارد ؟
چرا خبر مرگ آنها برای جمهوری اسلامی مهم است ؟

اگر فکر کردید که مغنیه ها که اینهمه اخبار در مورد آنها پخش و نشر میگردد اصالت ایرانی دارند و عمر و زندگی خودشان را وقف آبادی و عمران ایران و در راه سلامت و بهروزی ایرانیان صرف کردند که این چنین جراید و اخبار از آنها میگویند سخت در اشتباه هستید !

شیخ جواد منقنیه یکی از آخوندهای شیعه اهل لبنان بود که سه پسر بنام جهاد و فواد و عماد ( معروف به حاج رضوان ) داشت که هر سه متولد شهر صور لبنان بودند .


دو برادر جهاد و فواد چون در حزبالله لبنان نبودند و کشته شدند شهید محسوب نمیشوند و برای جمهوری اسلامی ارزش چندانی ندارند و حرفی هم از آنها زده نمیشود , ولی عماد چون یکی از فرماندهان حزبالله بود و چون حزبالله هم زاده و ساخته و پرداخته جمهوری اسلامی میباشد برای اینها خیلی اهمیت دارد و او را شهید حاج رضوان مینامند .




باز اگر فکر کردید که ایشان پزشک  و یا دکتر و مهندس و تکنسین و مخترع و مکتشفی بوده که زندگی خود را صرف علم و دانش و خدمت به بشریت مخصوصا ایرانیان کرده باز هم اشتباه میکنید زیرا ایشان کاری جز کشتن و بمب گزاری و ترور بلد نبوده ..!


به چند شیرینکاری اسلامی و انسانی ایشان  توجه کنید :

[[ بمب‌گذاری سفارت آمریکا در سال ۱۹۸۳ و پادگان نظامی آمریکا و مقر نيروها حافظ صلح فرانسه در بیروت (که باعث کشته‌شدن بیش از ۳۵۰ نفر شد) و نیز در بمب‌گذاری سفارت اسرائیل در آرژانتین در سال ۱۹۹۲ و گروگانگیری غربی‌ها در دهه ۸۰ در لبنان، به عنوان یک «تروریست» تحت تعقیب بوده‌است.
 وی در بمب‌گذاری سفارت آمریکا در سال ۱۹۸۳ و ستاد مرکزی تفنگداران آمریکایی در بیروت، حمله به ستاد نظامی اسرائیل در لبنان و سفارت اسرائیل در آرژانتین در سال ۱۹۹۲ و انفجار در مرکز همیاری یهود در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ نقش رهبر عملیات را داشته‌است.عملیات ربودن دو تن از نظامیان اسرائیلی در تابستان ۲۰۰۶ که به آغاز جنگ اسرائیل و لبنان انجامید، از سوی عماد مغنیه هدایت شده‌است.]]


ایشان از وقتی چشم باز کرده تا زمانی که در یک بمب گزاری در دمشق کشته شود فقط مشغول کشت و کشتار و بمب گزاری و آدم ربائی و عملیاتهای تروریستی
بوده است و در اصل کار ایشان تبدیل دلارهای اهدائی جمهوری اسلامی از فروش نفت ایران به بمب و مرگ و خشونت و ترور در سراسر جهان بوده است!

اگر فکر کردید که ایشان یک درخت در ایران کشته اند که کسی زیر سایه آن استراحت کند و یا خشتی بر خشت دیوار یک مدرسه نهاده است که کودکان ایرانی در آن درس بخوانند , زهی خیال باطل .....

حالا خودتان بدانید که وقتی میگویند پسرش جهاد مانند پدرش بود همان حکایت تره به تخمش میرود و جهادی به عماد , میباشد .


ببینید قهرمانان اینها کی ها هستند و از چه کسانی با چه کارنامه درخشانی تعریف و تقدیر میکنند !!

    
 
   

هیچ نظری موجود نیست: