چهارشنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۱

برای سلامتی استاندار اعجوبه تهران هم دعا کنید !

برای سلامتی استاندار اعجوبه تهران هم دعا کنید !
 
استاندار فرهیخته و عاقل تهران بزرگ گفت :
 
برای آمدن باران و آلودگی هوا دعا کنید !!
 
 
ولی این شخص حلال زاده و با شعور که در استانداری بینظیر و بی رقیب است نفرمودند که ما برای آلودگی هوا چه دعائی باید بخوانیم و یکوقت خدائی نکرده برای باران آمدن دعای اشتباهی نخوانیم که به جای باران
پاره اجر و قلوه سنگ از آسمان ببارد ، و من فکر میکنم که علت بارش تگرگ نیم کیلوئی که دست کمی از پاره اجر ندارد در جنوب بعلت دعای اشتباهی آنجا بوده که فلفل نمکش را کمی زیاد کردند که آن اتفاق افتاد ./
 
آقای استاندار شما که یکپارچه مدیریت و استانداری تمام هستید و نور فهم و شعور و کمال از جبین مبارکتان مشعشع هست ویکی از مدیران باتجربه و آگاه در دولت خدمتگزار امام زمان هستید ،
 
باید که در صورت ترغیب و تشویق مردم در این مشارکت اجتماعی الهی در مورد آلودگی هوا و بارش باران دقیقا بفرمایید که مردم چه دعائی را در چه وقتی از شبانه روز و با چه حالت و شکلی بخوانند که اشتباه تگرگ نیم کیلوئی تکرار نشود .//
 
و بنده یک سوال هم داشتم که از شما میپرسم :
 
آیا فکر دعای بعد از دعای بارش باران برای سلامتی و غرق نشدن مترو و آبگرفتگی معابر عمومی را هم کرده اید ؟
 
چون من فکر میکنم دلیل مستجاب نشدن دعای مردم برای بارش باران در تهران ، رحم و الطاف الهی خداوند است که مردم بیچاره در جوی آبها و کانالهای آبگرفته نیافتند و غرق بشوند و بمیرند .!!
 
لطف کنید دعاهای مربوط به آلودگی صوتی وآب نشدن یخ های قطب جنوب ودوختن و رفو کردن برای پاره شدن لایه اوزون را هم بفرمایید که مردم برای آنها هم دعای بکنند .التماس دعا !!
 
[[ به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «انتخاب»، البته این تقاضا از سوی استاندار تهران سابقه چندین ساله دارد و همین شاید علتی روشن باشد برای عدم وجود یک برنامه جامع و اجرایی که معضل را به زمین مردم بیندازد که بدان طریق هم عدم اجابت دعای آنها را اثبات کند و هم پای دین را به بی برنامگی های مدیران شهری هم بکشاند. ]]

۲ نظر:

Unknown گفت...

یه زحمتی بکش خودت بشین دعا کن
من که مجانی دعا نمیکنم!!!

:)))........................................

Unknown گفت...

باشه ...من جای شما هم دعا میکنم که این آقا سلامت و زنده باشه تا در یک دادگاه عادلانه جواب این حرفهایی رو که زده .....بده !!