سه‌شنبه، فروردین ۰۵، ۱۳۹۳

شهریاری: احمدی نژاد با هر گونه کمکی به حوزه سلامت مخالفت می کرد!

شهریاری: احمدی نژاد با هر گونه کمکی به حوزه سلامت مخالفت می کرد!
 
         

خبری واقعی از بی اعتنائی و دشمنی محمود احمدی نژاد با سلامت مردم و بهداشت جامعه !!

خبر بسیار عجیبی که امید کریمی، زهرا تالانی در گفتگوئی  با حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  در کافه خبر انجام داده اند , به قسمتی از این گفتگو توجه کنید :

 
سؤال : بعد از اینکه دکتر هاشمی وزیر بهداشت شدند، روایت هایی از وضعیت وزارتخانه داشتند که نشان می داد وزارت بهداشت اوضاع خوبی ندارد. شما هم یکی از منتقدان وزارت بهداشت در دولت گذشته بودید. اکنون با این موضوع موافق هستید و واقعا بخش سلامت ما اینقدر مشکل دارد؟
 
شهریاری : من در شان مسئولین نظام نمی دانم که یک دولت، دولت قبلی را متهم کند. چون با رفتن وآمدن دولتها، نظام تغییر نمی کند و این متهم کردن خوب نیست. حدود 25 سال پیش که من رئیس دانشکده پزشکی زاهدان بودم با وزیر خدمت مقام معظم رهبری رفتیم و آن موقع ایشان اعلام کردند که بیمار به جز دغدغه بیماری نباید دغدغه دیگری داشته باشد، این موضوع در برنامه چهارم توسعه هم تاکید شده است. اما این اتفاق نیفتاده و سهم پرداختی از جیب مردم به شدت افزایش یافته است.

سؤال : چرا چنین شد و اینقدر سهم پرداختی از جیب مردم بالا رفت؟
 
شهریاری : چون متاسفانه دولتها دید سلامت نگر ندارند و در بودجه، سلامت را در ردیف 12 به بعد قرار می دهند. به خصوص در دولت آقای احمدی نژاد. ایشان با هر گونه کمکی به حوزه سلامت مخالفت می کرد و حتی اگر مجلس منبعی اختصاص می داد با آن مخالفت می کرد چون معتقد بود که حوزه سلامت چاه ویلی است که هر چی پول بریزی پر نمی شود، در حالیکه این برداشت غلط است.
باید ببینیم این نظر چاه ویل بودن حوزه سلامت محمود احمدی نژاد چقدر به نظر رهبر فرزانه و فتانه جمهوری ولایت فقیه نزدیک بوده است ؟

 خیانت و جنایاتی که محمود احمدی نژاد و مزدوران تشکیل دهنده دولتهای او در حق ایران و ایرانیان کردند همانند کوه یخی هست که فقط نوک آن که از آب بیرون زده و قابل مشاهده هست , و بیشتر حجم این خیانت ها و جنایات و تخریب ها همچنان از دید ما پنهان مانده یا مخفی کرده اند , که گذر زمان و مصیبت ها و  بدبختی های بیشتر در آینده آنها را برای ما قابل مشاهده خواهند کرد...
   

هیچ نظری موجود نیست: