دوشنبه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۳

سال ١٣٩٣ چگونه خواهد بود ؟

سال ١٣٩٣ چگونه خواهد بود ؟




با کمی تفکر و بازبینی عملکرد جمهوری اسلامی در ٣٥ سال گذشته میتوانیم سال ١٣٩٣ را اینگونه پیش بینی کنیم :

امسال هم کماکان نشست های ١+٥  تیتر اول خبرها خواهد بود , و ظریف هم با ریشی کاملتر و ظاهری اسلامی تر به ایفای نقش خود میپردازد .


و رهبر فرزانه و فتانه نیز با همان سیاست یکی به میخ و یکی به نعل , با دست ظریف و روحانی را پیش میبرد و با پا خودش را از عواقب و نتایج احتمالی نشست ها پس میکشد , و در پس پرده دستورات  نرمش قهرمانانه را اعمال میکند و در بیت و جلوی دوربین همان ژست فراجناحی را میگیرد و به دشمن همیشگی  سگ هار و الاغ وبا زده و گرگ آنفولانزا گرفته لقب میدهد و از پیشرفت های درخشان و فتح  قله های افتخار و احترام و عزت میگوید و آنرا  به مردم حقنه میکنند .

جناح اصولگرا نیز بنابر دستور همچنان به عملکرد دولت و نتایج نشست ها حمله میکند و آنرا به باد انتقاد و تهمت و توهین میگیرد و همان نقش برادر غیرتی خوشگل محله را بازی میکند میکند تا به وقتش با تشر رهبری دمش را لای پایش بگذارد و جانم فدای رهبر بگوید و  یا با اشاره ولایت فقیه ادای گروه های خودسر را دربیاورد در زمانی مشخص  تمام قواعد بازی را بهم بزند و فراقانونی بودن اوامر را تفهیم آن دسته از نفهم هائی که جوگیر شده اند بکند!

      


 مجلس همچنان نقش ترمز پیشرفت و حرکت دولت بی خاصیت و بیکاره را دارد و تمام نمایندگان سعی در انداختن سنگهای بزرگتر بر سر راه دولت برای خوش خدمتی میکنند .

دولت هم تمام وقت و نیروی خودش را صرف پاسخگوئی به اتهامات مجلس و علماء و برداشتن موانع ساخته شده کاذب میکند تا چهارسال مثل باد بگذرد و روحانی کلید دار صد روزه ای بهانه کافی برای مظلوم نمائی داشته باشد .

تمام گند ها و دادگاه های فساد مالی و اختلاس ها با دستمال کاغذی  بابک زنجانی پاک و ماستمالی میشود و او را  به اتهام همه اتهام ها و بعلت نداشتن هیچ نقدینه و مال و منالی محکوم به زندان میکنند و همسایه شهرام جزایری میشود , تا مثل او  بدون استفاده از ملاقات حضوری دو سه تا بچه درست کند.

جنایات و عملکرد وحشتناک هشت ساله دولت نظری نزدیک به نظرش احمدی نژادی را با محاکمه محمد رضا رحیمی که از بالا خانه خلاص است و با گفتن چند مزخرف و خنداندن مردم ماله کشی میکنند و رحیمی هم در طی دادگاه های نمایشی یا مانند کردان سکته میکند و میمیرد و یا در انفرادی به اختلال مشاعر محکوم میشود و برای شفا یافتن با زنجیر به ضریح امام زاده بی جن میبندند و قفلش میکنند تا مردم بدانند که به آن هشت سال هم رسیدگی شد.

                

روابط تجاری پشت پرده ایران و امریکا به بالاترین سطح خودش میرسد ولی همچنان شعار مرگ بر امریکا یکی از مبانی و اصول راهبردی ارزش های برادران ارزشی نان به نرخ  روز خور میباشد و باز هم درباره آن قلمفرسائی و وقت کشی میکنند و کاغذهای سهمیه نشریات را سیاه  و تباه مینمایند .


آخوند روحانی تمام کلید هایش را برای باز کردن در منشور حقوق شهروندی بکار میبرد  وگرانی و تورم و حل وضعیت معیشت مردم و بهبود وضع اقتصادی مملکت را موکول به تمام کردن کار منشور حقوق شهروندی میکند و  رسیدگی و تحقق وعده هایش را مشروط به فرستادن منشور حقوق شهروندی  به شورای نگهبان و تایید مجمع تشخیص مصلحت و به تایید مراجع و آیات عظمی فیضیه پس از روشن شدن میزان برقراری روابط ایران و امریکا میکند .

شیخ اکبر رفسنجانی با یاسر و فاطی  و مهدی و فائزه و بر و بچ , همچنان به بازی موش و گربه یا همان تام و جری مخالفت  با نظام برای حفظ و تحکیم پایه های نظام مقدس ادامه میدهند و سر مردم را گرم میکنند...

میر حسین موسوی و شیخ مهدی کروبی هم پس از پایان یافتن ماموریت شورای هماهنگی راه سبز و بستن قول و قرار های ماموران سبز نما با برخی از سران مخالف و تمام کردن قیمت تا از هم پوکاندن اپوزیسیون خارج نشین و بی اعتبار کردن آن ,  مورد عفو رهبری قرار خواهند گرفت و  با جنجال تبلیغاتی بسیار شدیدی که مانع از پخش خبر بازگشت ماموران سبزگمنام  امام زمانش  بشود , با شروطی مبنی بر از بین بردن نام جنبش سبز و القای نام فتنه به آن , رفع حصر و آزاد خواهند شد تا  به ادامه ماموریت خودشان که همانا انحراف اذهان و انشقاق مخالفان باشد ,مشغول گردند.


در مورد مقتضی و لازم نیز چند مداح یا حرف مفت های جنجالی خواهند زد و یا با چاقو در خیابان خفت گیری میکنند و یا با بازوکا و توپ ١٠٥ میلیمتری ماشین های مردم را در اتوبان ها مورد هدف قرار میدهند تا برخی کارها تحت پوشش خبری آرتیست بازی آنها قرار بگیرد .

مردم ......

مردم که نبایستی کاری بکنند , مردم همانطور در صف کالا ها می ایستاند و نگران پرداخت یارانه ها هستند , ولی امسال بازیهای تیم ملی در جام جهانی اعصاب آنها را بیشتر خرد میکند و تا سال بعد درباره فوتبال حرف میزنند و کلیه میفروشند و معتاد میشوند و از بیکاری طلاق میگیرند  .//         

هیچ نظری موجود نیست: