چهارشنبه، اسفند ۱۴، ۱۳۹۲

دادگاه انقلاب در جستجوی معماری ضد انقلاب شهر مشهد

دادگاه انقلاب در جستجوی معماری ضد انقلاب شهر مشهد

در پی اظهارات آیتالله علم الهدی مبنی بر معماری ضد انقلاب مشهد ,



 
"معماری مشهد ضد انقلابی است / مشهد می شود کیش با گنبد طلا"

 http://www.parsine.com/fa/news/182901/

 دادگاهه انقلاب اسلامی دربدر دنبال این ضدانقلاب نوکر استکبار جهانی بسرکردگی صهیونیست ها میگردد تا حکم انقلابی و اسلامی را در مورد آن اجرا کند تا بتواند یک معماری انقلابی و مکتبی و اسلامی را جایگزین آن بکند !

خبرها حاکی از آن است که این معماری ضد انقلاب که یکدوره فشرده ضدانقلابی را در پنتاگون به کمک سیا دیده بود و با دلارهای نفتی وهابیون عربستان تغذیه میگردید ,از فرودگاه مهر اباد با پاسپورت جعلی آمریکائی وارد خاک ایران شد و یکضرب بلیت مشهد گرفت و به مشهد رفت تا فعالیت ضدانقلابی خود را آغاز کند .

هدف این ضدانقلاب نامرد پنهان کردن گنبد امام رضا از دید امت شهید پرور بود تا مردم با ندیدن گنبد و گلدسته حرم امام رضا یواش یواش به سمت ماهواره ها کشیده شوند و امام رضا یادشان برود و بجای نماز تلویزیون من و تو تماشا کنند تا با یک تهاجم فرهنگی بتوانند براندازی نرم بکنند .

                     

 

معماری ضدانقلاب با دیگر دشمنان نظام همچون طاغوتی ها و منافقین , اهالی فتنه , جریان انحرافی , ساکنین شرارت , وابستگان دسیسه , هم در ارتباط بود .
ولی برادران و سربازان گمراه امام زمان این مزدور ضدانقلاب خودفروخته را در همان بدو ورود شناسائی کردند و تمام تحرکات و فعالیت های اورا مد نظر داشتند ,

ولی این ضدانقلاب کارکشته از رفتن برادران به هیات برای سینه زنی با مداحی برادر حاج سعید  از فرصت استفاده کرده و در رفته است.

این شناسائی که با فرمایش مقام و اینا ی رهبری که در مورد طرح معماری اسلامی و انقلابی فرمودند صورت گرفت و اگر ایشان نبودند و نبوغ ایشان که بقول آیتالله علم الهدی :  از لحاظ جامعیت کسی را به نبوغ ایشان نداریم , را به پیشگاه آقا امام زمان و امت شهیدپرور و تمام آهوهای پارک جنگلی گلستان تبریک و تسلیت میگوییم.

بهرحال با نبوغ رهبری و پاچه خوری علم الهدی و هوشیاری سربازان گمراه امام زمان و تلاش پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی و دقت ماموران شهرداری منطقه هفت و خادمین حرم امام رضا و قاطعیت قوه قضائیه و تشخیص رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و فداکاری بسیجیان پایگاه مالک اشتر و تیزهوشی بچه های کلاس دوم مدرسه شاهد ٤ و یگان حمل و نقل ترابری سپاه پاسداران و ستون کی بود کی بود دشمن بود روزنامه کیهان و  ....

این دسیسه دشمن و ضدانقلاب همچون دیگر دسیسه ها نقش بر آب شد و آب آن هم صرف آبیاری کویر لوت در راستای مهار بیابان زدائی شد .//    

هیچ نظری موجود نیست: